Gå til innhold

molusker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi har fått mange på innsiden av hvert lår.

Noen som har erfaring med dette?

Anonymous poster hash: 3d36b...33c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, to av mine har hatt det. Ei på ryggen og ei på halsen. Ikke no å gjøre med. Bare å vente til de forsvinner. Kan ta ett år.

Anonymous poster hash: f81d9...8df

Gjest Sekretøsa
Skrevet

To av mine har hatt. Fjernet noen av de selv når de var modne. Utover det var det ikke noe å gjøre med

Skrevet

Begge jentene har/ har had det, minste fikk det først og har trolig smitta storesøster, hun hadde dem i ca 6 mnd, fikk dem fjerna hos lege, men tross englekrem var det vondt og ikke noe jeg ville utsette storesøster som er mye mer pysete, nå har kroppen oppdaget dem som de blir betente en etter en, da behandler jeg med desinfiserende salve og plaster til de gror og regner med at hun snart er kvitt dem, ca 1 år har hun had dem. Det tar mellom 6- 18 mnd fra de dukker opp til de forsvinner.

Anonymous poster hash: 2bbea...6ba

Skrevet

eldste her fikk fjerna dem-og det var visst ikke godt. men kom ikke tilbake andre steder ihvertfall

Skrevet

begge mine har hatt molusker. den ene på rompa og den andre hele magen og brystet. fikk beskjed at de skulle gå bort av seg selv.. etter 3 år orka vi ikke mer... for da var de stooore og så ut til å sprekke når som helst. klora de bare bort. det blødde litt og kom ut hvite talg klumper. da forsvant de men har fått litt arr.. 

Anonymous poster hash: c90da...182

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...