Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #26 Skrevet 20. januar 2014 Sykemelde meg på ubestemt tid?? Unnskyld meg men har har faktisk noe smittsomt som feiler meg nå og jeg jobber innen helse så og komme med smittefare på jobb er vel det de færreste vil ønske så flere blir syke? Anonymous poster hash: c6669...e83 Og du skjønner virkelig ikke at sen beskjed til arbeidsplassen gjør at ditt fravær går utover kollegaene dine??? Tenk om det ikke er mulig å skaffe vikar? Noen ganger er det faktisk ikke det. Du er sikkert kjempegodt likt av kollegaene dine med sånne holdninger. Anonymous poster hash: 3a198...3d9
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #27 Skrevet 20. januar 2014 Håper virkelig ikke at du er an av mine ansatte!!! Slike holdninger gjør at jeg håper det blir innført karantene i Norge, slik de har i Sverige. Ingen lønn dag 1 og så 80 % sykelønn resterende sykemeldingsperiode. Det er trist at Norge har et skyhøyt sykefravær, og de enorme summene det koster i året kunne gått til helt andre ting. Du sier du er syk og at det er smittsomt, men for meg høres det heller ut som at du har "vondt i vilja" og vil straffe sjefen din. Jeg jobber selv som leder i helse- og omsorgssektoren og må dessverre innrømme at jeg ser en del tilfeller med så laber holdning som deg i vår sektor.... Anonymous poster hash: eddb1...3eb
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #28 Skrevet 20. januar 2014 Hmm.. Hva er "planen" din da? Ringe to minutter før vakten din begynner? Du vet også at det til syvende og sist er de kollegaene som er på jobb, som blir straffet hvis det er underbemannet en vakt, ikke lederen som reiser hjem. Du er jo med og ødelegger det "fine arbeidsmiljøet" dere har på jobben jo. Blir stadig overrasket over holdningene til enkelte.. Lykke til som arbeidsledig om kort tid! 👼 Anonymous poster hash: 59e73...f4e
FrkKværner Skrevet 20. januar 2014 #29 Skrevet 20. januar 2014 Så uprofesjonell du er, og for en arbeidsmoral!! Du vet det er kollegaene dine du straffer ved å gjøre dette? Sier du i fra med så kort varsel ender det nok bare opp med at en kollega må jobbe dobbelt. Hvis det er denne holdningen du viser generelt på jobb, forstår jeg at sjefen din er "slem" mot deg Hvor gammel er du egentlig? Glad du ikke er min kollega!
Iiiiik Skrevet 20. januar 2014 #30 Skrevet 20. januar 2014 (endret) Joda jeg er slem jente og 10 år i hodet :-) Har alltid vært pliktoppfyllende i forhold til jobb og gjør mer enn det som kreves av meg. Men en slik oppførsel av sjefen med og gi meg uriktige beskyldninger og i tillegg ikke si unnskyld når man tar feil er lavmål for min del dessverre. Uansett vil de spørre hvor lenge jeg er sykemeldt og da vet jeg jo ikke det og hvor dumt er det ikke da og ringe og si jeg ikke kommer på jobb i morgen? Har heller ikke dagvakt! Anonymous poster hash: c6669...e83 Det går da fint an å ringe i dag og si at du er syk, har legetime i morgen og at du derfor ikke kommer på jobb i morgen. Dessuten at du vil ringe etter legetimen for å si hvor lang sykemelding du har fått. Jeg må innrømme jeg håper at legen ikke gir deg sykemelding. Høres ut som om du er mer hevngjerrig enn syk. Dessuten står det neppe en kø av aktuelle folk til kveldsvakt som kan ringes opp etter at du har ringt etter legetimen din. Ender det med at en av kollegene må beordres blir du sikkert populær... Endret 20. januar 2014 av Iiiiik
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #31 Skrevet 20. januar 2014 Gud, kan ikke folk slutte å bruke "i forhold til" på feil måte? Det irriterer meg. Anonymous poster hash: 61514...b7f
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #32 Skrevet 20. januar 2014 For en dårlig kollega du er! Dette går først og fremst utover dine kollegaer. Barnslig oppførsel. Anonymous poster hash: d00a6...1c6
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #33 Skrevet 20. januar 2014 For en dårlig kollega du er! Dette går først og fremst utover dine kollegaer. Barnslig oppførsel. Anonymous poster hash: d00a6...1c6
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #34 Skrevet 20. januar 2014 Blir sykemeldt fra i morgen, legen kunne ikke skrive ut sykemelding i dag da jeg må møte opp personlig på legekontoret så jeg blir jo selvsagt ikke å ringe før i morgen og si at jeg er syk. Og det beste er at jeg har tenkt og ringe så sent som mulig for og informere om dette da det kan bli problemer med og skaffe vikar! Hehe ja og jeg er slem jente, men det er fordi sjefen har vært slem med meg! Anonymous poster hash: c6669...e83 Men de du straffer er jo kollegene dine som må jobbe med en mindre person Anonymous poster hash: 3c4ba...0ed
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #35 Skrevet 20. januar 2014 Dette er trolling Er vel ikke sånn normale oppegående voksne folk oppfører seg.. Nekter å tro at dette er et seriøst innlegg. Anonymous poster hash: 6b043...117
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå