Gå til innhold

Inspirert? NOT!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det å starte tråder med 'inspirert': Er det bare jeg som synes at det er på tide å slutte med dette nå? Jeg irriterer meg grønn!

Anonymous poster hash: 38a8a...971
Videoannonse
Annonse
Skrevet

? What?

Anonymous poster hash: db895...209

Skrevet

Du skjønner vel du også at det er ingen her som bestemmer hva trådene her inne skal handle om, eller hvordan man skriver de.. 

Jeez.. 

Skrevet

Jeg irriterer meg ikke over så mye. Men kjenner at folk som deg fint kan klare det.

Det er noe som heter logg av om ikke innholdet her behager deg.

Litt små syk i hodet når du tror du kan styre et helt forum. ;-)

Anonymous poster hash: f8e41...1a0

Skrevet

Egentlig så synes jeg ikke det er dumt. Det ha vært flere ganger jeg har lest en tråd, og svarene tar en merkelig retning, kanskje de til og med bruker informasjon jeg ikke har funnet selv i tråden. Da blir jeg litt forvirra. Ofte skyldes dette at temaet er hentet fra en annen tråd.

Elles er dette noe som har blitt brukt i alle årene jeg har hengt her, og det er over 10 år.

Skrevet

Jeg gidder ikke bruke energi på å irritere meg over sånne småting, men syns det er litt gøy at du i din vrede bruker ordet NOT som gir meg assosiasjoner til tyggisslafsende fjortiser som er skikkelig indignert over noe :D

Jeg syns forresten at inspirert-trådene ofte er interessante da de ofte spinner videre på et tema istede for å kuppe den tråden som inspirerer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...