Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #1 Skrevet 19. januar 2014 Skal kjøpe hus til dama http://wide-wallpapers.net/gorgeouse-house-with-swimming-pool-wide-wallpaper/ Anonymous poster hash: 1a2a9...62d
Musemora Skrevet 19. januar 2014 #2 Skrevet 19. januar 2014 Tja. Det er jo bedre enn å bo i telt, men hvis jeg skulle valgt ville jeg nok hatt noe litt mer luksuriøst😉
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #3 Skrevet 19. januar 2014 Hvis det følger med hushjelp så Anonymous poster hash: 84116...ad8
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #4 Skrevet 19. januar 2014 Du er vel samme vedkommende som skal fri neste helg, med ring på 14K? 👼 Anonymous poster hash: c3e42...f18
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #5 Skrevet 19. januar 2014 Ville foretrukket å velge huset mitt selv. Anonymous poster hash: 30d83...500
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #6 Skrevet 19. januar 2014 Litt glorete for min smak ;-) Anonymous poster hash: 0efc4...b57
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #7 Skrevet 19. januar 2014 Jeg ville foretrukket hus og ikke bare en wallpaper til pc'n...?? Anonymous poster hash: efbe8...5e5
Elsker livet Skrevet 19. januar 2014 #8 Skrevet 19. januar 2014 Nå har vi jo bare sett utsiden, og den så fin ut.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #9 Skrevet 19. januar 2014 Jeg ville foretrukket hus og ikke bare en wallpaper til pc'n...?? Anonymous poster hash: efbe8...5e5 Likte denne 👼 Anonymous poster hash: c3e42...f18
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #10 Skrevet 19. januar 2014 Kommer jo helt an på beliggenheten! Anonymous poster hash: 6306e...51e
Bananen Skrevet 20. januar 2014 #11 Skrevet 20. januar 2014 Nei. Svømmebasseng uten gjerder og små barn er ingen god kombinasjon. Ikke liker jeg hvite hus heller, blir så fort blendet når det er sol:p
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 20. januar 2014 #12 Skrevet 20. januar 2014 Jepp, et sånt hus kunne jeg absolutt hatt!
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #13 Skrevet 20. januar 2014 Skal du kjøpe huset eller tapeten av huset..? a bit of a difference... Anonymous poster hash: 52a7f...aed
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #14 Skrevet 20. januar 2014 Æsj, så smålig du er da! Om du først skal kjøpe noe burde du kjøpe et hus i Monaco eller noe i den duren! Ordentlig utsikt, båthavn, helikopterplass og hele pakka! Gjerrigknark! hadde skilt meg om jeg hadde en mann som deg! Anonymous poster hash: 216b9...0a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå