Gå til innhold

Hadde du blitt glad for dette huset?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja. Det er jo bedre enn å bo i telt, men hvis jeg skulle valgt ville jeg nok hatt noe litt mer luksuriøst😉

Skrevet

Hvis det følger med hushjelp så ;)



Anonymous poster hash: 84116...ad8
Skrevet

Du er vel samme vedkommende som skal fri neste helg, med ring på 14K? 👼

 

Anonymous poster hash: c3e42...f18

Skrevet

Ville foretrukket å velge huset mitt selv.

 

Anonymous poster hash: 30d83...500

Skrevet

Litt glorete for min smak ;-)

 

Anonymous poster hash: 0efc4...b57

Skrevet

Jeg ville foretrukket hus og ikke bare en wallpaper til pc'n...??



Anonymous poster hash: efbe8...5e5
Skrevet

Nå har vi jo bare sett utsiden, og den så fin ut. 

Skrevet

 

Jeg ville foretrukket hus og ikke bare en wallpaper til pc'n...??

 

Anonymous poster hash: efbe8...5e5

Likte denne 👼

 

Anonymous poster hash: c3e42...f18

Skrevet

Kommer jo helt an på beliggenheten!

 

Anonymous poster hash: 6306e...51e

Skrevet

Nei. Svømmebasseng uten gjerder og små barn er ingen god kombinasjon. Ikke liker jeg hvite hus heller, blir så fort blendet når det er sol:p

Skrevet

Jepp, et sånt hus kunne jeg absolutt hatt!

Skrevet

Skal du kjøpe huset eller tapeten av huset..? a bit of a difference...



Anonymous poster hash: 52a7f...aed
Skrevet

Æsj, så smålig du er da! 
Om du først skal kjøpe noe burde du kjøpe et hus i Monaco eller noe i den duren! Ordentlig utsikt, båthavn, helikopterplass og hele pakka! Gjerrigknark! :(
hadde skilt meg om jeg hadde en mann som deg!



Anonymous poster hash: 216b9...0a1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...