Gå til innhold

Hvordan holde motivasjonen oppe ved slanking?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går greit i ukedagene, men sliter i helgene.. Finner på unnskyldninger for å unne meg sjokolade ;) 

Hvordan gjør dere andre som slanker dere det?

Anonymous poster hash: bee44...690
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg gikk ned en god del så hadde vi aldri noe godt hjemme. Hvis jeg skulle sprekke da så måtte jeg bevist dra i butikken for å kjøpe noe.

Det tok den tiden jeg trengte for å få tenkt meg om, og unngå å sprekke :)

Ellers så tenkte jeg mye på hvor mye trening som måtte til for å veie opp for det jeg eventuelt spiste av dritt, det var også en god påminnelse :)

Skrevet

Ta en titt i speilet når du er naken.

Jeg ble uvell hver gang jeg så meg selv.

Anonymous poster hash: 942b1...3fd

Skrevet

Jeg unner meg litt snop, med hovedvekt på LITT :) I går spiste jeg to sånne krokodiller og en rugbrødskive med nugatti max; nok til å dempe søtsuget og uten å ta helt av. På fredag var det intet mindre enn 3 typer kake på jobb, jeg unnet meg et lite stykke også tok jeg en god omvei når jeg gikk hjem fra jobb.

Jeg MÅ unne meg litt, ellers så sprekker jeg. Kanskje jeg sprekker denne gangen også, men jeg føler i alle fall at jeg trives med og har kontroll over min nye livsstil :)

Og en ting til: Jeg belønner meg selv :) For hver 3. kilo jeg går ned, kjøper jeg meg noe jeg har lyst på. Kjempemotivasjon for meg, i alle fall :)

Anonymous poster hash: f60bb...748
Skrevet

Jeg ser på bilder av meg selv Hehe :) Hver gang suget slår til fokuserer jeg og tenker kun på er dette verd p legge på seg/ikke slanke seg av? Svaret er alltid nei. Dessuten sørger jeg for at det ikke er noe hjemme. Det eneste jeg har tilgjengelig er sånn brownie bar fra nutrilett, 1/4 er mer enn nok til å dekke ett Evt søtsug.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Lavkarbo gjør susen, da blir jeg ikke fysen :-)

Skrevet

Prøv 5-2-dietten. Fem dager i uka spiser du helt normalt, men to dager, for eksempel mandag og torsdag holder du deg til 500kalorier. Veldig bra for helsa i tillegg til at man går langsomt men sikkert ned i vekt!

Anonymous poster hash: a748b...0c0

Skrevet

Tell kalorier og hold deg til 1400 pr dag. Om du ikke trener.

Jeg oppdaget fort at en sjokoladebit på 100kcal ikke var verdt det. Bedre å steke seg en kyllingfilet istedet ;)

Du må holde samme i helgene, ellers sprekker du.

Men jeg spiser litt kake osv innimellom ellers klarer jeg ikke. Men da kun slim stykke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...