Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #1 Skrevet 19. januar 2014 Pga pengeproblemer min (nå eks) mann satte oss i , måtte han jobbe borte fra familien i store deler av 2011 (noe han også ønsket da han slapp både meg og 3 barn mens han var borte). Dette var en fryketlig slitsom tid for meg. i begynnelsen av 2013 ble det slutt mellom oss. Siden han hadde lurt meg gjennom mange år økonomisk var det ikke mye å hente ved separasjonen.. MEN 25 tusen tilbake på skatten og 200.000 han fikk i feriepenger ble vi da enige om at skulle deles (han fikk dette utbetalt rundt juni/juli 2013. Jeg lot han vente med å betale disse pengene slik at han kunne sitte med huset (jeg hadde jo vært hjemme med barn, mens han jobbet) jeg hadde jo ikke mulighet til det, men jeg ønsket det stabilt for ungene. Nå har han fått ny samboer og nekter å betale .. og sier at han heller ikke trenger det. Er dette sant? Anonymous poster hash: 397cc...416
Modesty Blaise. Skrevet 19. januar 2014 #2 Skrevet 19. januar 2014 Har du det skriftleg, eller kan du på noen annen måte bevise at dere hadde denne avtalen? Ellers så kan han desverre fint si at dette dropper jeg å forholde meg til, det er sånn sett ikke noe du har krav på...
Sint naken biltyv Skrevet 19. januar 2014 #3 Skrevet 19. januar 2014 Om du ikke har det skriftlig på enten mail, melding eller noe lignende kan han bare drite i det.
Gjest Skrevet 19. januar 2014 #4 Skrevet 19. januar 2014 Hvorfor kontaktet du ikke advokat? Mannfolk er noe sleipe åtselsdyr!
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #5 Skrevet 19. januar 2014 er dere sikre på det? men alt som er opptjent under ekteskapet skal jo egentlig deles? det hele er så urettferdig... hi Anonymous poster hash: 397cc...416
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #6 Skrevet 19. januar 2014 vil legge til at jeg fant dette om skatt på internett: http://www.advokat-hoie.no/publikasjoner/files/separasjon-skillsmisse-skjaringstidspunktet.html når det kommer til feriepenger så står det ikke så mye om det som jeg kan se... hi Anonymous poster hash: 397cc...416
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #7 Skrevet 19. januar 2014 Pga pengeproblemer min (nå eks) mann satte oss i , måtte han jobbe borte fra familien i store deler av 2011 (noe han også ønsket da han slapp både meg og 3 barn mens han var borte). Dette var en fryketlig slitsom tid for meg. i begynnelsen av 2013 ble det slutt mellom oss. Siden han hadde lurt meg gjennom mange år økonomisk var det ikke mye å hente ved separasjonen.. MEN 25 tusen tilbake på skatten og 200.000 han fikk i feriepenger ble vi da enige om at skulle deles (han fikk dette utbetalt rundt juni/juli 2013. Jeg lot han vente med å betale disse pengene slik at han kunne sitte med huset (jeg hadde jo vært hjemme med barn, mens han jobbet) jeg hadde jo ikke mulighet til det, men jeg ønsket det stabilt for ungene. Nå har han fått ny samboer og nekter å betale .. og sier at han heller ikke trenger det. Er dette sant? Anonymous poster hash: 397cc...416 når jeg skriver 2013 så er det egentlig 2012 jeg mener... hi Anonymous poster hash: 397cc...416
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #8 Skrevet 20. januar 2014 . Anonymous poster hash: 397cc...416
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå