Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #1 Skrevet 19. januar 2014 Er nå 36 uker på vei og to ganger nå så har jeg hørt en kneppelyd i magen. Hva i all verden er dette? Trodde muligens det var denne lyden man hørte når vannet gikk, men er ikke no vann å se foreløpig Anonymous poster hash: 7313a...eed
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #2 Skrevet 19. januar 2014 I min og. Aner ikke hva det er. Anonymous poster hash: c7da9...641
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #3 Skrevet 19. januar 2014 husk at nå er du så full av fostervann at enhver kneopping i bein og sener får et ekko i vannet ditt Anonymous poster hash: ded75...7d1
Tordensky Skrevet 19. januar 2014 #4 Skrevet 19. januar 2014 Jeg hørte kneppelyder fra magen flere ganger i løpet av svangerskapet, uten å finne ut hva det var. Men var mange andre som sa at de også hadde det. Ikke vannet som gikk her hvertfall :-)
moota m storebror&lillebror Skrevet 19. januar 2014 #5 Skrevet 19. januar 2014 Kan det være hikking hos barnet? Har hørt mange andre bruke ordet knepping eller at det knepper i magen. Jeg visste hvilken vei barnet lå når de hikket fordi jeg kjente tydelig forskjell på om det var i bekkenet eller oppe under ribbena (lillebror lå lenge i sete).
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #6 Skrevet 19. januar 2014 Nei, hikking kjenner jeg tydelig på en annen måte så er nok ikke det Føles ut som om hun presser seg veldig nedover idag, kanskje det rett og slett er bekkenet mitt som utvides?? Anonymous poster hash: 6071b...13c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå