Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #1 Skrevet 19. januar 2014 Jeg sitter fast. De siste årene har jeg bodd i cubus sine "harlembukser", en singletogså prøver jeg å sprite opp med en genser. Ganske stusselig ja. Har vært ekstremt tynn, og derfor gjemt meg bak store klær. Nå har jeg endelig fått vekta opp, men finner ingenting jeg liker i butikken. Liker olabukser med litt stretch og sleng. Men alt er jo superstretch, som jeg syns blir ubehagelig. Også har jeg ekstremt tynne ankler, så at alt er stramt over anklene får det til å se ut som at jeg skal knekke snart. Føler også at "kjærlighetshåndtakene" tyter, og ødelegger formen min. Rompa ble borte da jeg var 43kg. Nå er jeg greit normal, men en skikkelig geleklump likevel. Tips/linker til klær så jeg kan kle meg litt mer voksent? Kontorstil er ikke helt meg. Liker det litt baggy på bena og litt strammere på overkroppen. Eller stramme bukser og litt løsere i overkroppen. Men føler ingenting er meg lenger. Skulle ønske jeg var komfortabel med strammere klær/bukser. Men syns alltid fargekombinasjonene jeg gjør blir så rare også. Så det blir mye grått, ssvart og brunt. Hjelp meg ut av cubusbuksene vær så snill. Anonymous poster hash: 4816f...eff
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #2 Skrevet 19. januar 2014 Jeg er liksom 26 år, og kler meg som en slaskete fjortis:( Anonymous poster hash: 4816f...eff
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #3 Skrevet 19. januar 2014 Hvorfor ikke snu stilen om til skjørt og kjoler? Trenger ikke være kontorstil Anonymous poster hash: 99fda...6f3
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #4 Skrevet 19. januar 2014 Hvorfor ikke snu stilen om til skjørt og kjoler? Trenger ikke være kontorstil Anonymous poster hash: 99fda...6f3 Kunne tenkt meg å gått mer med det også ja. Men det er jo mere på sommeren. Nærmeste jeg foreløpig har kommet det er tights og en stor genser:p Finner liksom ingenting jeg er komfortabel med:( alt i skapet er fra jeg var 16-19.. blææ Anonymous poster hash: 4816f...eff
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #5 Skrevet 19. januar 2014 Det er jo vanskelig, vi kjenner deg ikke, vi ser deg ikke, og hvem faen liker haremsbukser? Anonymous poster hash: 775fd...89a
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #6 Skrevet 19. januar 2014 Det er jo vanskelig, vi kjenner deg ikke, vi ser deg ikke, og hvem faen liker haremsbukser? Anonymous poster hash: 775fd...89a Som jeg skrev vet jeg ikke engang selv hvilken stil jeg liker. Så prøver å være åpen for det meste. Takk for ett oppmuntrende svar. Det hjalp skikkelig på selvfølelsen. Anonymous poster hash: 4816f...eff
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #7 Skrevet 19. januar 2014 Utfordre deg selv litt! Gå en tur i butikkene og se på utstillingsdukkene de har fremme. Velg en du liker og plukk fram alle klærne dukken har på, og gi det en sjanse. Evt spør om hjelp i en butikk. Ikke sånne store som hm kanskje, men en litt mindre hvor de har tid og kunnskap. Ikke si nei før du har prøvd! Sjekk på zalando, hvor de kler opp modeller og gjør det samme. Se i motblader og let etter inspirasjon. Google klestips for slanke. Ikke la kroppen din hemme deg, men bruk den for å fremheve hva som er flott med deg. Jeg er også veldig slank, og i tillegg veldig høy. Ikke alltid en god kombo, og må bruke lang tid for å finne fine antrekk. Ta med en venninne på shopping, og be henne finne klær hun tror er fine til deg. Igjen- open mind!! Og tør p ta noen sjanser innimellom. Utfordre deg selv litt. Du er sikkert kjempeflott, tør og vis det fram Anonymous poster hash: 116f5...a7e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå