Gå til innhold

Emmajunga vogner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er de ikke litt tung å kjøre? De er jo så "vuggete" og er jo demping i rammen rundt.

Anonymous poster hash: b32d3...dde

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det. Men nå er jeg vant med en utrolig lett og lettstyrt trehjuling. Er som å kjøre varebil i forhold til liten bybil.

Skrevet

På ingen måte, super å trille :)

Skrevet

Jeg syns den er lett å trille. Og jeg elsker den nå som det er snø, brøytekanter og delevis ufremkommelig over alt.

Syns den er stødig og god, og ville ikke byttet :)

Skrevet

Nei, egentlig ikke. Selv om de er store har de god trillekomfort og hvis du sørger for riktig lufttrykk i dekkene er det på tide å begynne å trene litt hvis du synes den er tung å trille. Som turvogn er den suveren.

Derimot er de ganske store og klumpete når du skal trille i butikker og få den ut og inn av bilen.

Jeg bytta til trehjuling da nummer to kom og angret aldri på det. Men at emmaljungaen var tung å trille vil jeg ikke si.

Skrevet

Ikke om du velger Classic understellene. Jeg syntes City Crossen var mye tyngre pga de tykke hjulene uten luft i, enn Mondialen med classic understell. Har også en Britax Affinity, men den blir jeg ikke helt venner med. Makan til dyr og skranglete vogn...

Anonymous poster hash: d9360...10e
Skrevet

Jeg har emmaljunga edge sport. Og den er så tung at jeg nesten ikke orker å bruke den. Men jeg bor et sted med mye bratte bakker da. Den er god i terreng og på snø. Men vi har en til som vi bruker hvis det ikke er snø, den har små svinghjul og funker ikke i snøen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...