Gå til innhold

Hei vennen. Savner deg på jobb:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lå det på face-innboksen til mannen min i dag morges. Det popper jo opp som varsel og ettåringen hadde trykket seg inn på det.

Kjenner jeg ikke liker det helt, selv om jeg ikke tror noe er på gang heller.

Overreagerer jeg?

Anonymous poster hash: 2afd7...72d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hadde ikke jeg likt heller. Man sender ikke sånne mld til menn som er opptatt, det kan misforstås og skaper bare problemer. Unødvendig!

Anonymous poster hash: 4d5a6...34b
Skrevet

Det hadde jeg ikke likt nei. Varsellampene hadde nok blinket. Men det er nok fordi jeg har erfaring med at det er noe å bekymre seg for...

Anonymous poster hash: 1a886...640
Skrevet

Jeg hadde reagert.

Anonymous poster hash: 0e542...954
Skrevet

Sånt får jeg fra kolleger - mannlige - om dagen også, det er da bare hyggelig (jeg er langtids sykemeldt).

Anonymous poster hash: 37b6a...1c6
Skrevet

Står det noe mer i samtalen da?

Og har mannen svart?

Anonymous poster hash: 5d55b...36c
Skrevet

Jeg hadde ikke giddet å reagere.

Anonymous poster hash: 969b7...af9

Skrevet

Jeg brukte også få sånne meldinger på facebook før. Det var da av menn som var åpen om at de var interessert, og også sendte meg melding på den innboks greia, som brukte være rimelig på kanten til tider... 

Anonymous poster hash: 5b7bb...79c
Skrevet

Har lyst til å trykke meg ordentlig inn på meldingene, men da får jo hun opp "lest". Men kjente jeg ble nysgjerrig på tonen dem imellom nå. Jeg så det gjennom varsler, så det var det eneste jeg så.

Mannen har jo vært langtidssykemeldt nå, men er tilbake 50% nå, så han er jo uansett tilbake på jobb. Men tenker de ikke har støtt på hverandre da.

Men likevel. Egentlig en grei melding. Men hun kunne droppet vennen!

Anonymous poster hash: 2afd7...72d

Skrevet

Hadde det vært det eneste å sette fingen på hadde jeg nok holdt det for meg selv, men ikke vært overlykkelig med det.

Hadde det vært min mann hadde han ligget veldig tynt an!

Det har vel sånn sett kun med tillit å gjøre.

Skrevet

Null stress, jeg er sykmeldt og har også fått sånne hyggelige meldinger - det er da bare fint og oppmuntrende, jeg kan love deg at ingen av de som har sendt dem gjør det fordi vi knuller på kopirommet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...