Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #1 Skrevet 19. januar 2014 Jenta mi har IGJEN kommet hjem fra barnehagen med lus. Heldigvis et slikt lett å finne i hennes tynne hår. Da jeg oppdaget det hos henne begynte det selvfølgelig å klø mer hos meg også... Problemet er at jeg ikke har noen til å sjekke hos meg, og jeg har så enornt tykt hår at vanlig lusekam ikke går igjennom. Har prøvd å se selv, men det er veldig vanskelig. Ser derimot lett at jeg har tør hodebunn. Dette kommer nok av at det ikke er første eller andre gang det kommer lus hjem denne vinteren, og jeg har også tatt kur selv hver gang. Orker ikke tanken på en kur til, så holder det om jeg grer godt med elektrisk kam hver kveld en stund fremover? Vet jo ikke om jeg har noe eller ikke, og den elektriske har såpass brede mellomrom mellom tennene at jeg akkurat klarer å gre litt og litt av gangen. Anonymous poster hash: 06ca2...941
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #2 Skrevet 19. januar 2014 Ingen med erfaring? Anonymous poster hash: 06ca2...941
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå