Gå til innhold

Jeg er kjedelig og snobbete!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her sammen med egne barn og overnattingsgjester. De ser tv og jeg surfer. Ser at en av mine FB-venner har lagt ut bilde fra hytta og der var det full fest i går kveld. Drita fulle voksne som danser på bordet og har kledd seg ut. Min reaksjon er å riste oppgitt på hodet og synes de er forferdelig fjollete. Jeg drikker meg aldri drita, er skrekkelig kjedelig. Kunne ikke falt meg inn å vise meg frem sånn, er skrekkelig snobbete. De har barn disse folka, barn som også er på FB og de er venner med barnas venner. Er det flere enn meg som synes det ikke tar seg ut? Jeg reagerer både på det å være drita på hytta når 14-åringen er med og har med seg en kompis og på at det publiseres på FB?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drikker meg ikke drita selv heller. Men det er nå en ting hvis det er uten barn tilstede (ja, for en fjortenåring er da det) og det holdes privat.

Men å legge det ut på facebook til alles beskuelse, og å holde på sånn foran ungene sine, det er både überharry og helt feil.

Men jeg er jo ganske kjedelig av meg jeg også. Og lever helt greit med det. ;)

Skrevet

Da er jeg også kjedelig og snobbete 😉

Nei, sånne fyllefeste-bilder har ingenting i sosiale medier å gjøre!

Skrevet

Da er jeg også kjedelig, prippen og snobbete :P

Jeg har ingen festbilder på FB, heller ikke fra da jeg var yngre og festet mer (vil ikke ha det), jeg fester kanskje 2 ganger i året, blir aldri full og liker best å slenge bena på bordet på lørdagskvelden med litt snop og brus.

Jeg er kanskje kjedelig, men jeg trives godt med det :D

Anonymous poster hash: 8ab51...6ef
Skrevet

Då er eg og dei fleste eg kjenner kjedelege og snobbete etter din definisjon. Synes ikkje det høyrer nokon stad heime å oppføre seg slik med ungar til stades, og å legge ut fyllebilete på facebook er jo utruleg harry!!??

Skrevet

Då er eg og dei fleste eg kjenner kjedelege og snobbete etter din definisjon. Synes ikkje det høyrer nokon stad heime å oppføre seg slik med ungar til stades, og å legge ut fyllebilete på facebook er jo utruleg harry!!??

Harry er den betegnelsen jeg også ville brukt. I tillegg til dumt.

Skrevet

Nei, husker fra jeg var yngre at det å se foreldrene mine drikke (selv om de drakk med måte, ikke flatfyll i det hele tatt) at det var pinlig når de begynte å snøvle litt. Godt de ikke danset på bordet eller enda verre - hadde delt bilder av det internet.

Det er så utrolig mange som ikke eier nettvett i det hele tatt, er det rart det snakkes om bloggerbarn?

Og HI, om det å være snobbete og kjedelig er å kunne trives i andres selskap uten en halv flaske sprit i blodet, og å ikke ville dele absolutt alt på FB, vel, da er jeg også klart i den kategorien!

Synes vel egentlig det er ganske tragisk at folk rundt 40 har behov for å supe og feste som vi andre gjorde når vi var 16! Med kamera i hånden blir det ikke bedre, nei.

Anonymous poster hash: 9331f...4c4
Skrevet

Kunne gjerne vært med på en slik fest, men aldri lagt ut bilder av det på nett..

Anonymous poster hash: 2e14b...ec5

Skrevet

Helt enig. Jeg er glad vi ikke hadde Facebook når jeg var 20. 😁

Kunne ikke falle meg inn å drikke meg drita og dokumentere det på face.

Anonymous poster hash: 17cd6...270

Skrevet

Da er jeg også kjedelig og snobbete:)

Men tror ikke mange vil kalle meg snobb ihvertfall så velger å si "voksen" :)

Forøvrig er jeg veldig glad jeg var fjortis før Facebook. Hadde vært tragisk å se foreldrene mine sånn i all offentlighet...

Anonymous poster hash: b05c3...0bb

Skrevet

Danser på bordet edru jeg. Og kaster spagetti på unger og gubbe om ting blir litt kjedelig.... Må da kunne ha det litt moro!!! Drikker lite og sjeldent, er på Facebook, men eksponerer aldri ungene eller andre der. Sjeldent meg å i grunn....

Anonymous poster hash: 0e2a3...cfd

Gjest Smil:-)
Skrevet

Trenger ikke være snobbete for å mene at det ikke hører hjemme å legge ut bilder på FB der man er drita full på fest. Jeg vil kalle det voksen at man tar ansvar for seg selv.

Skrevet

Ville aldri drukket meg full med barn til stede, men legger gjerne ut bilder fra fest på fb og instagram (der man nok kan se at vi er beruset uten at vi gjør dkam på oss selv). Drikker meg gjerne full fra tid til annen :-)

Skrevet

Eg anser meg sjølv som alt anna enn snobbete - og eg kan glatt vere godt skjenkt saman med venninnene mine (som er like godt skjenkte) på ei hytte i gokk eit par gongar i året - men vi har ikkje med oss born, og drita fulle bilete av oss blir ikkje publisert på face - (anna enn på vår lukka facebookside, med hemmeleg inngang;)

Skrevet

Legger aldri bilder fra fest på face. Det får fjortisene ta seg av. 

Skrevet

Enig med deg. Dessverre er jeg gift inn i en familie som ikke deler mitt syn. På familiemiddager skal det drikkes tett, samme F om det er (små) barn tilstede. Blir som regel til at jeg drar hjem med ungene før det blir for ille. Tragisk.

Anonymous poster hash: a518e...86d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...