Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #1 Skrevet 19. januar 2014 En mann som aldri, og da mener jeg ALDRI spør hvordan andre har det? Når vi treffes eller melder så spør jeg alltid hvordan han har det, om det går bra el.l. Og alltid svarer han "ja, det går fint" eller "nei i dag er jeg ikke i form" eller ett eller annet annet svar om hvordan HAN har det. Men han returnerer aldri spørsmålet. Og det slår meg at jeg vet mye om ham mens han ikke vet en dritt om meg fordi han aldri spør. Kjærlig og god og lidenskapelig, men forøvrig virker han altså totalt uinteressert. Av og til opplever jeg ting jeg har lyst til åfortelle ham om men får meg ikke til å bare buse ut med det når han aldri viser interesse for åspørre hvordan jeg har det. Denne mannen sitter i en ledende stilling og jeg vet han ikke er særlig populær blant sine ansatte, og jeg tenker vel at han er like uinteressert i dem også. Jeg tenker kanskje at han er litt narsissistisk? Vet ikke om han i det hele tatt tenker over at han virker så lite interessert. Jeg blir jo i tvil om interessen er dalende, og derfor er jeg skeptisk til å planlegge noe. Har derfor sagt når det snakkes om planer om en måned eller tre fremover at det kan vi gjøre hvis han fortsatt er interessert da. Da smiler han alltid og sier at det er han SELVFØLGELIG. Hva tenker dere om en sånn mann? Kan jeg si noe til ham om det? Anonymous poster hash: f044d...6e1
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #2 Skrevet 19. januar 2014 Ja, bedre å si det nå enn om 6 måneder - 6 potensielt bortkastede måneder. Bare si det som det er, at du setter spørsmålstegn ved interessen hans fordi han aldri spør om hvordan du har det. Anonymous poster hash: 284e4...23e
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #3 Skrevet 19. januar 2014 Han er ikke tilfeldigvis enebarn? 😉 Enten er han ikke så interessert i deg, eller så lever han i sin egen lille boble hvor andres tanker ikke er så nøye. Menn kan generelt være litt slappe med å spørre om hvordan det går osv, de tenker gjerne at "om det er noe, sier de vel i fra". Men når han aldri spør..ikke et sjarmerende trekk 😒 Anonymous poster hash: 632a2...549
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #4 Skrevet 19. januar 2014 Det var en god vinkling. Jeg tror jeg skal bruke den og prøve å få muligheten til å si det til ham neste gang det kommer opp en situasjon hvor han må fortelle meg at han selvfølgelig er interessert. Anonymous poster hash: f044d...6e1
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #5 Skrevet 19. januar 2014 Det er ikke hos alle slikt ligger naturlig. Jeg er som vennen din. Svarer gjerne, men glemmer å spørre selv. Sier ofte til meg selv at nå dkal jeg bli flinkere til dette, en i situasjonen er det helt borte. Og jeg er verken egoist eller ei som ikke bryr seg. Blir glad for de som er naturlig åpne og forteller uansett. Anonymous poster hash: 8e084...c24
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #6 Skrevet 19. januar 2014 Han er ikke tilfeldigvis enebarn? 😉 Enten er han ikke så interessert i deg, eller så lever han i sin egen lille boble hvor andres tanker ikke er så nøye. Menn kan generelt være litt slappe med å spørre om hvordan det går osv, de tenker gjerne at "om det er noe, sier de vel i fra". Men når han aldri spør..ikke et sjarmerende trekk 😒 Anonymous poster hash: 632a2...549 Haha, ja han er faktisk enebarn... Anonymous poster hash: f044d...6e1
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #7 Skrevet 19. januar 2014 Åh, jeg kjenner jeg hadde blitt kjempeusikker og ukomfortabel i en sånn setting. Jeg er generelt skeptisk til folk som har ansatte og ikke er godt likt. Det vitner om lite empati. Jeg er selv forresten enebarn og har veldig lite tro på at det nødvendigvis har noe å si. Ville ihvertfall funnet en måte å snakke med ham på for å finne ut om det er interesse der, eller om han faktisk er sånn. Anonymous poster hash: 9e097...8f3
monson Skrevet 19. januar 2014 #8 Skrevet 19. januar 2014 Jeg tenker ikke at han ikke er interisert i deg hvertfall Men, han er nok en som ikke er flink til å spørre om hvordan andre har det. Om han er engasjert, empatisk og snill mot deg ellers så er jo det, det viktigste også får kanskje du "jobbe" med å bli flinkere til å prate om deg selv, uten at han nødvendigvis må spørre deg først. Også bürde du jo også si ifra om at du stusser på hvorfor han aldri spørr hvordan dagen din har vært osv.. Og om han er sånn mot alle, så har han sikkert fått hørt det før. Men, jeg tror ikke du trenger å "tolke" det på noen måte. Enkelte er bare flinkere til å spørre andre, mens andre kan være dårlig på dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå