Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #1 Skrevet 19. januar 2014 Hei! Jeg har en mann som jobber i Nordsjøen og er mye borte. Hvordan gjør dere det når barna er syke? Han er såkalt hjemme med de i friperioder, men ofte er de syke når mannen er borte. Kan han komme hjem for å ta de når mine dager er oppbrukt? Eller kan jeg få hans dager? Noen med erfaringer? Anonymous poster hash: 71697...5e7
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #2 Skrevet 19. januar 2014 jeg har:-) minste har vel kanskje 1 hjrmmedag med meg etter at hun starta i bhg i aug. jeg har 20 ekstra sykedager på han eldste pga kronisk sykdom. hvis det er krise og jeg må jobbe er da han er ute, er besteforeldre 30 min unna som er flinke til å stille opp Anonymous poster hash: 2c4c6...d62
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #3 Skrevet 19. januar 2014 sorry, svarte ikke en gang på det du spurte om.. har ikke hatt det problemet siden de ekstra sykedagene-og jeg tror alle har havna på meg pga hans turnus. men har aldri hørt om at noen har dratt hjem pga dette ihvertfall. hør med nav om du kan få dem overført? Anonymous poster hash: 2c4c6...d62
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #4 Skrevet 19. januar 2014 Mannen min jobber også i Nordsjøen, men jeg har heldigvis ikke hatt problemer ang syke barn siden sønnen min blir så å si aldri syk. Men nå har vi fått en liten en til, så vi får se om vi er like heldig denne gangen.. Anonymous poster hash: 11cc6...6d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå