...gull... Skrevet 19. januar 2014 #1 Skrevet 19. januar 2014 Hei. Skal i to bryllup i sommer og tenker på hvilken kjole jeg skal ha. Er rundt 1.60 høy og 44-48 i størrelse, alt ettersom. Men spørsmålet mitt er, skal jeg se etter kort (over knær) eller lang kjole?? Er 24 år (om d kan ha noe å si) og generelt sett lite interessert i klær, men vil jo selvfølgelig føle meg bra.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #2 Skrevet 19. januar 2014 Sjekk JJhouse. De har nydelige og rimelige kjoler og skreddersyr Anonymous poster hash: 24e27...d94
...gull... Skrevet 19. januar 2014 Forfatter #3 Skrevet 19. januar 2014 Ja, så på linkene til brudekjoler fra etsy og fant ut at det går fint å kjøpe slike kjoler på nett, men jeg er helt blank på fasong og lengde på kjole..
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #4 Skrevet 19. januar 2014 Du bør ikke velge kjole som stopper høyere enn knærne. Har du stor byste er empireliv kjempefint. Til sommerbryllup er chiffonkjoler lekkert Anonymous poster hash: 24e27...d94
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #5 Skrevet 19. januar 2014 Til sommerbryllup ville jeg valgt kjole som dekker knærne, men ikke er fotsid. Som personen over foreslår er jeg og enig i empireliv, og chiffon kan nok gjøre seg. Tror du skal styre unna typiske sommerkjoler i tynt og glatt stoff, men heller finne en med rysjer, blander eller andre teksturer. Så slipper du å føle deg så blottlagt med tynn-tynt stoff strukket over magen. Det er i hvertfall sånne ting jeg helst ser etter selv, siden jeg har noen kilo for mye. Husk at du også kan se etter et lekkert skjørt og en pen blåse. Ville da gått for et skjørt som sitter høyt i livet, og som har noen fine detaljer i stoff eller mønster. Du kan også bruke et pent belte i livet, som dekker overgang mellom skjørt og bluse. Anonymous poster hash: eb3d3...e27
...gull... Skrevet 19. januar 2014 Forfatter #6 Skrevet 19. januar 2014 Har uheldigvis (?) ikke store pupper, så en kjole med emperieliv har en tendens til å understreke det, dessverre. Jeg tenker også knelengde, så jeg kan bruke litt høye sko så jeg ser litt lengre ut takk for tips. Skal se etter slike stoffer dere foreslår. Kom gjerne med mer tips, eller linker til kjoler dere ser for dere som alternativer.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #7 Skrevet 19. januar 2014 Syns disse er nydelige! http://www.jjshouse.com/no/A-Formet-Prinsesse-En-Skuldret-Asymmetrisk-Kne-Lengde-Chiffon-Brudepikekjole-Med-Frynse-007019617-g19617 http://www.jjshouse.com/no/Linjeform-V-Hals-Kne-Lengde-Chiffong-Charmeuse-Brudepikekjole-Med-Frynse-007037174-g37174?pos=your_recent_history_2 http://www.jjshouse.com/no/A-Formet-Prinsesse-V-Hals-Kne-Lengde-Charmeuse-Blonder-Brudepikekjole-Med-Profilering-007019657-g19657?pos=your_recent_history_1 http://www.jjshouse.com/no/Linjeform-V-Hals-Kne-Lengde-Chiffong-Brudepikekjole-Med-Frynse-007037297-g37297 Anonymous poster hash: 24e27...d94
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #8 Skrevet 19. januar 2014 http://www.nadiaaboulhosn.com/2014/01/pink-and-burgundy.html http://girlwithcurves.com/post/72422848200/remixed Eller bare ta en titt i galleriet og la deg inspirere Se gjerne etter snitt og stoff etc, fargen spiller jo ingen rolle når du ikke er på utkikk etter identisk kjole. #5 Anonymous poster hash: eb3d3...e27
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #9 Skrevet 19. januar 2014 http://girlwithcurves.com/Gallery (Glemte linken) Anonymous poster hash: eb3d3...e27
...gull... Skrevet 19. januar 2014 Forfatter #10 Skrevet 19. januar 2014 Det va jo fine kjoler, men hadde tenkt noe som ikke var så hverdagslig.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #12 Skrevet 19. januar 2014 Vet ikke om du liker akkurat denne stilen, men jeg synes denne fasongen er fin på damer som oss:) Har en del kjoler herifra og får alltid skryt for at jeg kler meg så fint ifht fasongen min. http://shop.kjoledamen.no/products/ladyvintagedollydarling1950sort Anonymous poster hash: a8db0...904
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #13 Skrevet 19. januar 2014 liker disse kjolene http://floyd.no/kjoler/kjoler-selskapskjoler/kjole-felicity-kort Anonymous poster hash: 6c5b7...0e1
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #14 Skrevet 19. januar 2014 Anbefaler empireliv og MYE skjørt. Om man har litt former er det heldig om det er litt tyngde på skjørt da blir linjene litt rettere. Om man ikke er så høy synes jeg det også er fint om kjolen er litt lengre bak. I bryllup synes jeg personlig ikke skjørt skal være over knær men det kommer jo an på dresskoden. Anonymous poster hash: dc468...44c
...gull... Skrevet 19. januar 2014 Forfatter #15 Skrevet 19. januar 2014 Er nok mer eple enn noe annet. Slanker meg, men er ikke helt manisk, derfor vil jeg gjerne føle meg vel slik som jeg er. Har brukt mange år på å gjemme kroppen, men jeg gidder ikke mer, derfor vil jeg finne en kjole som jeg føler meg vel i med alle mine ekstra kilo Syns #13 linket til var fin.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #16 Skrevet 19. januar 2014 http://www.zalando.no/noppies-farina-kjole-sort-n1421c01x-802.html http://www.zalando.no/anna-field-cocktailkjole-rod-an621c075-406.html Anonymous poster hash: a5a66...96a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå