Gå til innhold

Sex gravid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Overalt hvor jeg leser, eller snakker med helsepersonell sier de at sex under svangerskapet er tipp topp og det har jeg hørt på og hatt masse deilig sex.
Så skjedde det utenkelige. Jeg nevnte for ei venninne, som forøvrig er sjukepleier at jeg og mannen min har bedre sex nå som jeg er gravid enn noen gang før. Alt føles liksom mer, hvis man kan si det sånn. Hun ble sjokkert. Synes det var ekkelt at jeg som var fem mnd på vei fremdeles nøt både stille og rolig og kinky sex. Hun synes at jeg måtte slutte med en gang med tanke på barnet. Jeg VET jo at ikke det er farlig på noen som helst måte, men er det virkelig ekkelt? At mamma og pappa er glad i hverandre og nyter det selvom det ligger en liten en ikke så veldig langt unna? Jeg er litt satt ut merker jeg...

Anonymous poster hash: d3222...4fd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel ikke ekkelt :)

Men vi sluttet rundt 5 mnd med normal mengde sex vi da. Mest kanskje fordi lysten avtok.

Savnet det ikke, var i annen modus.

Men ha så lenge du vil!

Anonymous poster hash: fd5f1...c37
Skrevet

Thank you Lord! Så lenge det er lysten, men ikke noe annet som er et hinder så er jo det bra. Min lyst har ikke avtatt, og jeg synes det er synd og måtte avstå fordi noen nære og kjære mener det er frastøtende. Hun har jo heldigvis ikke noe med mitt sexliv å gjøre, men hun er jo min bestevenninne, så vi snakker jo om alt. Ikke nå mer da. Ikke mer sexprat med henne :P

Anonymous poster hash: d3222...4fd
Skrevet

Jøss...slutte med engang?? og hun er t.o.m sykepleier...uvitenheten lenge leve.Man blir jo steinkåt av å gå gravid (iallfall blir jeg det) så å slutte å ha sex er et ikkeemne for det kan bli en lang stund til man kan/orker/har tid etter fødsel-så nyt og glem det bestevenninna sa ;)

Skrevet

Hehe:-) Kos dere! Vi har hatt sex som vanlig(og litt til) helt til dagen før fødsel. Ved forrige fødsel hadde vi sex imellom riene(mens det ennå var god tid imellom). Vi har til og med hatt sex med baby i samme rom ( og det er fyfy for mange, selv om spedbarn ikke får med seg slikt når de sover søtt).

Anonymous poster hash: edfbb...a5c

Skrevet

Hehe:-) Kos dere! Vi har hatt sex som vanlig(og litt til) helt til dagen før fødsel. Ved forrige fødsel hadde vi sex imellom riene(mens det ennå var god tid imellom). Vi har til og med hatt sex med baby i samme rom ( og det er fyfy for mange, selv om spedbarn ikke får med seg slikt når de sover søtt).

Anonymous poster hash: edfbb...a5c

Hvorfor skulle man ikke kunne ha sex med babyen i samme rom?? Trodde det var helt vanlig, jeg :)
Skrevet

Hadde sex til jeg var 8 mnd på vei. Da hadde det vært slutt på misjonsstillingen en stund.... har også hatt sex med baby i samme rom...

Anonymous poster hash: 51547...0b7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...