Gå til innhold

Snus til Tyskland

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det går fint å ha med snus i kofferten til Tyskland? Bare snakk om 2-3 bokser

Anonymous poster hash: 4d803...9fb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvsagt. Det går til og med an å ta med seg snus til singapore. Da går alt an :)

Skrevet

Selvsagt. Det går til og med an å ta med seg snus til singapore. Da går alt an :)

Det er ikke selvsagt. Snus er ulovlig i mange land.

Anonymous poster hash: 1eecc...f59

Skrevet

Kom med noen kilder vær så snill og en oversikt over land i vesten det ikke er lov å ta med snus.
Jeg hadde med en rull altså ti pakker snus til singapore, de sjekka det i tollen men alt var OK. Og der er det strengt. Så jeg vil gjerne høre om hvilke land det er ulovlig å ha med snus til. Vær så snill

Skrevet

Mener at snus er ulovlig i Spania? For noen år siden tok en bekjent av meg med seg snus til Spania, og det ble full stopp for han på flyplassen. De ser på det på lik linje med dop, fordi det er ukjent for dem. Det gikk fint for han som reiste ned, men snusen beholdt vaktene på flyplassen. 

Dette er jo noen år siden, men vil tro at hver fall noen land følger samme prosedyren... 

Anonymous poster hash: e3c27...d18

Skrevet

Fant selv en oversikt, singapore har visst totalforbud. Men det hindret ikke meg av den grunn.
EU er lov, rimelig mengde til eget bruk :)

Skrevet

Kom med noen kilder vær så snill og en oversikt over land i vesten det ikke er lov å ta med snus.

Jeg hadde med en rull altså ti pakker snus til singapore, de sjekka det i tollen men alt var OK. Og der er det strengt. Så jeg vil gjerne høre om hvilke land det er ulovlig å ha med snus til. Vær så snill

Jeg har ikke oversikt over alle land, men det et iallfall ulovlig på Island.

Skrevet

Jeg har ikke oversikt over alle land, men det et iallfall ulovlig på Island.

Ja, det så på oversikten jeg fant ;) Nesten overraska over at det ikke er ulovlig i Sveits også

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...