Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #1 Skrevet 18. januar 2014 Jeg har utdanning innen helse, og vurderer å utdanne meg noe for å kunne ta annet arbeid. Kontorarbeid, på dagtid. Tenker type sekretær, eller regnskap ikke noe fæncy, i første omgang i alle fall.. jeg tenker at det kan være greit å ha noe erfaring med kontorarbeid før jeg evt utdanner meg videre. Så, jeg har sett på fagskoler og sånn. Og jeg lurer på hvilke kvalifikasjoner jeg bør ha for å ha en rimelig sjanse til slikt arbeid? Jeg ser f eks treider fagskoler tilbyr kurs som regnskapsmedarbeider/lønnsmedarbeider/regnskapskonsulent. Noen som har erfaring med utdanning herifra? Er det en "sikker vei til jobb"? ( om en gjør det greit på skolen da, så klart ,og ellers er et normalt oppegående menneske) tusen takk på forhånd om du tar deg tid til å svare Anonymous poster hash: 36972...c06
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #2 Skrevet 18. januar 2014 De fleste helsearbeidere utdanninger kan være relevante for kontorarbeid. Sansynligvis er det ikke mye ekstra utdanning du trenger for å få den typen jobb. Anonymous poster hash: ba06a...8cf
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #3 Skrevet 18. januar 2014 Kanskje ikke. jeg må fundere litt mer på dette. takk! Anonymous poster hash: 36972...c06
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå