Gå til innhold

Hvor mye sparer dere i mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver å spare noen tusen hver mnd, men det varierer litt hvor mye.

Anonymous poster hash: 8891f...03a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ca 2000 på bsu og 6000 på superspar og noe mer de mnd med mindre regninger.

Anonymous poster hash: ebb24...cf7

Skrevet

5000kr. Minst.

Skrevet

Nå sparer vi minst 7500 i mnd. Mer når mannen får god lønn og har mer til overs.

Jeg sparer i tillegg litt på egen sparekonto til større utgifter som kommer.

Skrevet

Skulle ønske vi hadde mer til overs men her går det i en 1000lapp i fond, en tusenlapp på vanlig spar og noen hundrelapper til hvert av barna.

Skrevet

Jeg sparer 2000 kr, mannen sparer 10000 kr på superspar og 1000 kr til hver av ungene :)

Skrevet

Herlighet hvor mye dere sparer! Imponert! Vi sparer 2000 kr hver mnd ;)

Skrevet

Dette er jo bare helt vilt! Skulle ønske jeg klarte å spare så mye. Jeg sparer ingenting :(

Anonymous poster hash: 7fc07...0fa
Skrevet (endret)

250 til hver av ungene. 300 i pensjon, denne skal økes til 2000 så snart vi har kjøpt hus. 1667 i BSU, 2000 på annen sparekonto

Så bruker jg 40 prosent av bruttolønnen, mens resten settes bort til feriepenger. 

Jeg er selvstendig næringsdrivende og må tenke flere steg fremover. 

Endret av hit og dit
Skrevet

ca 5000 per mnd på ulike ting. Gleder meg til mannen er ferdig å studere, da blir det mer ;)

Anonymous poster hash: f039c...57b
Skrevet

1000 i pensjonsfond (500 på hver av oss),1000 på hver vår sparekonto, pluss 1000 på fellessparekonto. Resten går til hus og hjem :-)

Skrevet

Om jeg er heldig denne mnd klarer vi 200,-

Anonymous poster hash: 288e9...a36
Skrevet

Sparer i form av nedbetaling av huslån. Betaler i snitt 25.000,- mer i avdrag i måneden enn det vi må. Så vi sparer 25.000,- i måneden.

Sparer ikke egne fond eller liknende til barna, når den tid kommer at de trenger hjelp skal de få det. Setter ikke av penger som de får kontroll over når de er 18 år. En venninne fikk nærmere 150.000,- da hun ble 18 år. Pisset vekk pengene på reise, fyll og fest. Ikke noe jeg vil risikere.

Anonymous poster hash: 543be...677

Skrevet

Vet ikke helt, for sparer i form av å betale ned på huslånet. betaler ca 19000-20000 hver mnd på det. vet ikke hvor mye jeg "må" betale i følge planen. I tillegg sparer mannen i fond. ca 1500 ++ 

Også sparer jeg til "ungene", men kontoene står i mitt navn.

Vi sparer også til 2 ulike bufferkontoer. den ene 1000 kr fast i mnd. den andre kun når vi bruker noe fra den. feks "må" kjøpe hvitevarer som ryker e.l.

Men føler iallefall at det funker bra sånn for oss.

Jeg og mannen har også egne sparekontoer + brukskontoer, så vi sparer også til noe bare en av oss har lyst på. feks datamaskiner, telefoner, klær osv

Anonymous poster hash: bf387...9da
Skrevet

Nedbetaling av huslån på 10000 i måneden

6000 i måneden til service osv på bilene - begge er nedbetalte. Så sparingen er også til kjøp av en ny bil til høsten

jeg sparer 700 kr i måneden i ekstra skattetrekk samt 1000 kr på sparekonto.

mannen sparer 2000 på sparekonto i måneden.

sparer ingenting fast til guttungen da han har 2 sett besteforeldre som sparer til sammen 400 kr måneden til ham. Men alt av småpenger hver uke blir lagt på sparegris og tømt når full. Det går inn på hans konto. Sist var det 1500 kr på et par måneder.

Anonymous poster hash: c1ff6...a91

Skrevet

Wow, som folk sparer, så flinke dere er! Jeg er student, så har ikke mulighet til å spare kjempemye, men vi sparer da 2500 i mnd + 200 kr til begge barna. Betaler også på huslånet som er 16000-

Anonymous poster hash: be3df...03e
Skrevet

Mange flinke her ja :D

Jeg er alenemamma med 20000 utbetalt, prøver å sette av 4000 på sparing hver mnd. Da er det ikke mye igjenn til store sprell :P

Anonymous poster hash: 14e3b...7ca

Skrevet

Ikke ei krone. Har nok av lån å nedbetale:) Men økonomien er bra, og jeg er lykkelig.

Skrevet

Jeg sparer 2500kr i mnd. Er student, så er fornøyd med det :)

Anonymous poster hash: ccc0c...113

Skrevet

Ikke ei krone. Har nok av lån å nedbetale:) Men økonomien er bra, og jeg er lykkelig.

Nedbetaling av lån kan regnes som sparing. Du betaler jo til deg selv med å bli kvitt lån.

Anonymous poster hash: c1ff6...a91

Skrevet

Sparer noen tusen, de går til større utgifter

Anonymous poster hash: 64957...5cc

Skrevet

Har dere flinke sparedamer adskilt sparekonto og bufferkonto ?

Jeg har det på samme konto, tenker det blir litt mer rentepenger på kontoen da :P

Skrevet

Jeg har det på samme konto, tenker det blir litt mer rentepenger på kontoen da :P

Det kommer jo helt an på hvilken type konto du bruker det, og rentevilkårene på den kontoen...

Anonymous poster hash: 1823a...ee5

Skrevet

Jeg har det på samme konto, tenker det blir litt mer rentepenger på kontoen da :PAnonymous poster hash: 14e3b...7ca

Det kommer jo helt an på hvilken type konto du bruker det, og rentevilkårene på den kontoen... Anonymous poster hash: 1823a...ee5

Ja, det er sant.

Jeg har et par hundre tusen på en supersparkonto med 3 % rente og 12 gebyrfrie uttak i året.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...