Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #1 Skrevet 18. januar 2014 Trenger inspirasjon til fine bilder eventuelt tips til kunstnere jeg kan se på.. Trenger noe til veggene! Anonymous poster hash: 39eb2...1f1
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #2 Skrevet 18. januar 2014 Store, flotte og kule fotografier tatt av oss i familien, eller av steder som betyr mye for oss. Personlig og morsomme detaljer. Syns vi. Anonymous poster hash: ac5fc...0b6
Gjest Skrevet 18. januar 2014 #3 Skrevet 18. januar 2014 Vebjørn Sand liker jeg Ikke disse kopiene fra Bohus, men de ekte.
Brennheite Badeand Skrevet 18. januar 2014 #4 Skrevet 18. januar 2014 Vebjørn Sand liker jeg Ikke disse kopiene fra Bohus, men de ekte. Han har jeg også sansen for og har et par bilder fra ham. Jeg har også de ekte, men Bohus-kopiene er da fortsatt fine, selv om de er hakket simplere. Og billigere er de også. "Ekte" Vebjørn Sand er ikke direkte billig.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #5 Skrevet 18. januar 2014 Jeg har noen gamle malerier jeg har funnet på loftet, faktisk ganske bra bilder, noen nyere trykk, noen malerier og fotografier av Tiril Shrøder, litt brukskunst og noen bilder ungene har laget. Anonymous poster hash: 79243...517
Pom-mom Skrevet 18. januar 2014 #6 Skrevet 18. januar 2014 et stort batman bilde jeg kjøpte på etsy.com både sambo & jeg er batman fan så når vi fant et GIGANTISK popart bilde på etsy måtte vi bare ha det kjøpte rammer på ikea & hang opp midt på stue veggen, ble drit kult ellers har jeg er bror som er kunstner så når vi får litt mer vegg plass skal jeg henge opp noen av de veg til veg bildene jeg har stående på låven hjemme hos mamma
<3 2G <3 Skrevet 18. januar 2014 #7 Skrevet 18. januar 2014 Maling Ingenting utenom lamper over sofa. Bodd her i over 2 år og enda ikke funnet ut hva vi skal henge opp.
Optatium Skrevet 18. januar 2014 #8 Skrevet 18. januar 2014 På kjøkkenet har vi to håndmlte bilder kjøpt i Beijing, et billig trykkmaleri kjøpt i Stockholm, og to bilder på papyrus kjøpt i Egypt. I stuen har vi bryllupsbildet, et stort håndmalt bilde kjøpt i Ghana, og et stort tre utsnitt kjøpt i Thailand. I peisestua har vi bilder av slekta (svar/hvitt fotografier fra langt tilbake), og to landskapsbilder vi har tatt selv. I gangen har vi 12 små lerretsbilder med bilder fra livene våre, litt morsomme og ikke-stiliserte bilder. Har jobbet lenge og brukt mye tid og penger på veggpynten vår, og er etterhvert blitt svært stolt av den :-)
MammantilNurket Skrevet 18. januar 2014 #9 Skrevet 18. januar 2014 Noen akvareller av Jan Harr, et oljemaleri jeg fikk til niårsdagen min (ukjent kunstner, men maleriet er relativt gammelt og motivet koselig), gamle fotografier og en tegning av Anja Cecilie Solvik Vi har faktisk en del "ordentlig" kunst, men vi har ikke fått opp alt enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå