Gå til innhold

Det vises at du har født!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er "EU kontrollen" gjennomført:) ble i år litt lattermild der jeg lå med bena til værs. Før bekymret jeg meg for om bikinilinjen og leggene var bra nok barbert. Nå ligger jeg å tenker på hvor langt ned livmorhalsen er og hvordan arrene etter 2 fødsler ser ut. Tenker også på livmorhalskreft og om legen synes at jeg er slapp i bekkenmuskulaturen.

Borte er all sjenanse også. Tar meg selv i å slappe helt av mens jeg før fødslene ble bedt om å slappe av flere ganger.

Ble nysgjerrig når den unge kvinnelige turnuslegen påpeker at det vises godt at jeg har født barn! Men like etterpå sier at det er helt normalt. No shit tenker jeg- var da rart at klippingen etter første og revningen etter andre har satt spor.

Så er det bare å vente på at det skal gå 3 år igjen da:)

Anonymous poster hash: 3b33d...e24

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må bare påpeke at det er 4 mnd siden siste fødsel;) HI

Anonymous poster hash: 3b33d...e24

Skrevet

Minner meg på at jeg burde tatt EU-kontrollen også... ;)

Godt du kom deg gjennom uten mangellapp :P

Anonymous poster hash: a83d6...995
Skrevet

Unødvendig kommentar synes jeg.

Anonymous poster hash: a889f...18e
Skrevet

Ja det var ubetenksomt av gynekologen, godt du tar det med et smil :) Jeg hadde helt motsatt opplevelse, det første gyn sa da han "åpnet panseret" var: "Åh, ble babyen tatt med keisersnitt?". Da følte jeg meg bra gitt :D

Skrevet

Så frekk!!

Anonymous poster hash: c6a32...f5e
Skrevet

Ja det var ubetenksomt av gynekologen, godt du tar det med et smil :) Jeg hadde helt motsatt opplevelse, det første gyn sa da han "åpnet panseret" var: "Åh, ble babyen tatt med keisersnitt?". Da følte jeg meg bra gitt :D

åh... jeg hadde en fantastisk gynekolog/fastlege. En eldre herre, buldrebasse med hvitt skjegg som gjerne kunne utbryte "JAMMEN HER SER DET FLOTT UT!!!!" mens han rigget seg til ;-)

Godt vi alle er forskjellige, for jeg satte veldig pris på humor i den situasjonen. Han er desverre pensjonist nå :-(

Anonymous poster hash: b0990...58b

Skrevet

Haha!! De har noen gullkorn noen av de der legene.

Jeg fikk høre når jeg skulle ha inn kateter under en operasjon at her kunne man ikke se at jeg hadde født før. Eeh ånei, hva skal man se etter da liksom?! :-P

Anonymous poster hash: f6e14...51c

Skrevet

Hehe her fikk jeg høre av den kvinnelige legen min, at jeg var trang og kunne ikke se at jeg hadde født. Neivel....så har jeg keisersnitt bak meg også :)

Anonymous poster hash: b8b5c...302
Skrevet

Jeg syntes ikke hun var frekk. Det er jo bare fakta, og ikke noe slem fakta heller. Vi som har født vaginalt bør være stolte av å ha presset ut babyen (og ja jeg er stolt over keisersnittet mitt også).

Anonymous poster hash: 2f6de...d0b

Skrevet

“Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you wanna be tough, grow a vagina. Those things can take a pounding”.

Anonymous poster hash: b5fd7...db1

Skrevet

I Tromsø?:)

åh... jeg hadde en fantastisk gynekolog/fastlege. En eldre herre, buldrebasse med hvitt skjegg som gjerne kunne utbryte "JAMMEN HER SER DET FLOTT UT!!!!" mens han rigget seg til ;-)

Godt vi alle er forskjellige, for jeg satte veldig pris på humor i den situasjonen. Han er desverre pensjonist nå :-(

Anonymous poster hash: 75b0f...5ff

Skrevet

Lo godt under første fødsel då legen stakk handa oppi og uttalte "dette er veeeldig sært..". Denne gongen vart det sagt under vaginal us på overtidskontroll "hmmm, spesielt.." ;)

Skrevet

Jeg har 2 barn. Sist jeg var hos gynekolog så spurte han om jeg jeg hadde tenkt på barn snart. Fortalte at jeg hadde 2 og han nektet å tro på det :P

Anonymous poster hash: ab93f...c1e
Skrevet

I Tromsø?:)

Anonymous poster hash: 75b0f...5ff

nei. Langt sør. Godt å vite der finnes flere!

Skrevet

På Hamar?

Anonymous poster hash: 8273c...3f2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...