Gå til innhold

Prippene folk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg visste faktisk ikke at det var så mange prippene og dømmende folk rundt om.
Har sitti nesten i hele dag på forumet her og lest kommentarer og jeg synes det er merkelig med all denne dømmingen. Altså når folk skriver her inne og vil ha råd så skal man jo få skrive det man selv synes åpenbart, men jeg synes meningene til folk ofte har en sånn ovenpå og ned holdning. Er livene til dere som kommenterer virkelig så rosenrøde? At dere kan si at den og den bør forlate mannen sin. Eller at man er et ludder pga utroskap for lenge siden? Jeg er hellig overbevist om at ingen er perfekt, og at som regel finnes det gode løsninger og ordninger på problemer uten en så svart og dyster holdning. Kom til å tenke på han stakkars mannen til ei her som tissa på soverommet, så kom det kommentarer på at det ikke hørtes ut som alkoholrus, men en annen form for rusing, hvilket grunnlag har man for å si det? Forklar det, før du spyr ut av deg med dømmende holdninger. Er du lege? Har du selv et rusproblem? Eller var det rett og slett bare en tanke?

Kan man ikke i stede for å dømme og svartmale komme med eksempler og støtteerklæringer? Samtidig begrunne sine egne holdninger?

Anonymous poster hash: c9c14...f0a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pripne.

Anonymous poster hash: 54f99...602
Skrevet

For det første svarer alle det de selv synes er relevant. For det andre tror jeg du bør slå opp betydningen av "prippen".

Anonymous poster hash: a8420...6a9

Skrevet

Pripne.

Anonymous poster hash: 54f99...602 [/quote

Takk 👼

Anonymous poster hash: 69a6c...ce6

Skrevet

Fint at dere understreker problemet da ;)
Beklager skrivefeilen, jeg lurte faktisk litt på hvordan jeg skulle skrive "prippene". Veldig beklagelig at det virka så støtende på dere. Men så fint at ikke dere har større problemer. For det kan dere vel umulig ha..

Og jeg som bare ville ha det hyggelig og at andre kunne være hyggelig mot meg. 

Skrevet

Fint at dere understreker problemet da ;)

Beklager skrivefeilen, jeg lurte faktisk litt på hvordan jeg skulle skrive "prippene". Veldig beklagelig at det virka så støtende på dere. Men så fint at ikke dere har større problemer. For det kan dere vel umulig ha..

Og jeg som bare ville ha det hyggelig og at andre kunne være hyggelig mot meg.

Det var så mange skrivefeil, at jeg rett og slett ikke orket å lese hele innlegget ditt 👼

Anonymous poster hash: 69a6c...ce6

Skrevet

At det var veldig mange skrivefeil er vel å ta litt hardt i...

Skrevet

Vi skal bare fortsette å ha en dømmende innstilling til hverandre.
Aksept og respekt, BORT MED DET! Styggedom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...