Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #1 Skrevet 18. januar 2014 Både mamma og søsteren min er konstant på slankekur.. jeg mener konstant! Hver gang de begynner en ny kur skal de "frelse" oss andre uvitende som ikke har hørt om denne fantastiske måten å gå ned i vekt på.. det ironiske er jo at de alltid går opp igjen etter en stund, og veier mer nå enn for 5 år siden.. Jeg har alltid vært normalvektig, men har 6-7 kg for mye etter siste svangerskap. Prøver å gå ned men det betyr ikke at jeg gidder å snakke om det til noen. Er så lei av uønskede råd i forhold til kosthold, kommentarer om kaloriinnhold osv. Jada, jeg vet at sjokolade og brus er usunt dere trenger ikke fortelle meg det! Og jada jeg vet at det er over 500 kalorier i 100 gram sjokolade.. jeg er ikke født i går! Er så lei av at alt skal dreie seg om slanking, lei av å høre om milkshakekurer og lavkarbo og katolyse og grete roede og godtekutt som varer i 2 uker maks. Dagens utblåsning fra ei som er lei av slankeprat!!! Og vær så snill og slutt å snakk om slanking foran barna mine, har dere hørt om å trigge spiseforstyrrelser eller??! Guess not. Anonymous poster hash: 18783...aad
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #2 Skrevet 18. januar 2014 Det er greit for meg at folk slanker seg altså, men må dere snakke om det hele tiden?? Det er ikke så interessant å høre på. Anonymous poster hash: 18783...aad
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #3 Skrevet 18. januar 2014 Jeg er også drittlei av slankemas:) Anonymous poster hash: 76472...c21
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #4 Skrevet 18. januar 2014 Jeg synes det er en privatsak og kan ikke fatte alt det rare folk finner på å dele! Hold slankepratet for dere selv eller finn noen fagpersoner å snakke med! Anonymous poster hash: 2ce10...f16
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #6 Skrevet 18. januar 2014 Tror de trenger bekreftelse på en eller annen måte... Men for å si det sånn: Talk less and go to the gym! Anonymous poster hash: d57ea...0de
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #7 Skrevet 18. januar 2014 Enig!! Anonymous poster hash: f59e1...537
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #9 Skrevet 18. januar 2014 Jeg er drittlei av alle som forsøker å lokke meg til å spise kake når jeg slanker meg. "Et lite stykke skader ikke". Vi har alle vårt. Halleluja! Anonymous poster hash: d899b...57e
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #10 Skrevet 18. januar 2014 Jeg er drittlei av alle som forsøker å lokke meg til å spise kake når jeg slanker meg. "Et lite stykke skader ikke". Vi har alle vårt. Halleluja! Anonymous poster hash: d899b...57e Lokke deg, herregud akkurat som det var dop de skulle få i deg.. Anonymous poster hash: ffb7f...e6c
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #11 Skrevet 18. januar 2014 Jeg er drittlei av alle som forsøker å lokke meg til å spise kake når jeg slanker meg. "Et lite stykke skader ikke". Vi har alle vårt. Halleluja! Anonymous poster hash: d899b...57e Lokke deg, herregud akkurat som det var dop de skulle få i deg.. Anonymous poster hash: ffb7f...e6c
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #12 Skrevet 18. januar 2014 Jeg er drittlei av alle som forsøker å lokke meg til å spise kake når jeg slanker meg. "Et lite stykke skader ikke". Vi har alle vårt. Halleluja!Anonymous poster hash: d899b...57e Lokke deg, herregud akkurat som det var dop de skulle få i deg..Anonymous poster hash: ffb7f...e6c For noen er sukker nesten forenelig med dop. For noen er sukker nesten forenelig med dop. Anonymous poster hash: d899b...57e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå