♠️SparEss♠️ Skrevet 18. januar 2014 #1 Skrevet 18. januar 2014 ..om du har tenk å la barnet sitte så lenge som mulig bakovervendt. Det er et flott og funkjonabelt sete på mange områder, men maxhøyden for hodestøtten ved bakovervendt bruk er veldig lav. Når min 2-åring sitter i setet er hodestøtten på øverste nivå, så hvis hun skal fortsette å bruke setet må vi snu det rundt og bruke det med puten som festes over magen. Dette fordi det ikke kan brukes bakovervendt med hodestøtten i en høyere posisjon. Brukt med puten er det allikevel sikrere med tanke på nakkeskader ol. enn andre fremovervende seter, men det føles likevel feil å snu henne allerede nå. Så vet dere det.
☆☆☆ Skrevet 18. januar 2014 #2 Skrevet 18. januar 2014 Min snart-toåring har god plass enda, vil tru plass til beina blir eit problem lenge før nakkestøtta blir det.
Gjest Skrevet 18. januar 2014 #3 Skrevet 18. januar 2014 Har det også til min snart 2 åring og han passer fint ennå Men å ha setet bakovervent til han er 4 år, blir nok uaktuelt!
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #4 Skrevet 18. januar 2014 Tipper du har plassert barnet feil. Nesten alle har det. Etter jeg fikk opplæring fra en fra Cybex har gutten min god plass. Og vi har det gamle setet som er kort i ryggen. Be om veiledning. Anonymous poster hash: 4a162...9b0
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #5 Skrevet 18. januar 2014 ..om du har tenk å la barnet sitte så lenge som mulig bakovervendt. Det er et flott og funkjonabelt sete på mange områder, men maxhøyden for hodestøtten ved bakovervendt bruk er veldig lav. Når min 2-åring sitter i setet er hodestøtten på øverste nivå, så hvis hun skal fortsette å bruke setet må vi snu det rundt og bruke det med puten som festes over magen. Dette fordi det ikke kan brukes bakovervendt med hodestøtten i en høyere posisjon. Brukt med puten er det allikevel sikrere med tanke på nakkeskader ol. enn andre fremovervende seter, men det føles likevel feil å snu henne allerede nå. Så vet dere det. Returnerte også våre da vi mottok dem fordi de var så små til våre tvillinger. Men du, den puta er ikke anbefalt lenger. Taes sannsynligvis av markedet igjen. Sjekk testvideoer og se hvor lett barnet faller ut hvis bilen velter. Anonymous poster hash: 89ddd...9c0
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #6 Skrevet 18. januar 2014 ..om du har tenk å la barnet sitte så lenge som mulig bakovervendt. Det er et flott og funkjonabelt sete på mange områder, men maxhøyden for hodestøtten ved bakovervendt bruk er veldig lav. Når min 2-åring sitter i setet er hodestøtten på øverste nivå, så hvis hun skal fortsette å bruke setet må vi snu det rundt og bruke det med puten som festes over magen. Dette fordi det ikke kan brukes bakovervendt med hodestøtten i en høyere posisjon. Brukt med puten er det allikevel sikrere med tanke på nakkeskader ol. enn andre fremovervende seter, men det føles likevel feil å snu henne allerede nå. Så vet dere det. Returnerte også våre da vi mottok dem fordi de var så små til våre tvillinger. Men du, den puta er ikke anbefalt lenger. Taes sannsynligvis av markedet igjen. Sjekk testvideoer og se hvor lett barnet faller ut hvis bilen velter. Anonymous poster hash: 89ddd...9c0 Link til dette? Den har jo vært best i test... Anonymous poster hash: 300d0...351
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #7 Skrevet 18. januar 2014 ..om du har tenk å la barnet sitte så lenge som mulig bakovervendt. Det er et flott og funkjonabelt sete på mange områder, men maxhøyden for hodestøtten ved bakovervendt bruk er veldig lav. Når min 2-åring sitter i setet er hodestøtten på øverste nivå, så hvis hun skal fortsette å bruke setet må vi snu det rundt og bruke det med puten som festes over magen. Dette fordi det ikke kan brukes bakovervendt med hodestøtten i en høyere posisjon. Brukt med puten er det allikevel sikrere med tanke på nakkeskader ol. enn andre fremovervende seter, men det føles likevel feil å snu henne allerede nå. Så vet dere det. Returnerte også våre da vi mottok dem fordi de var så små til våre tvillinger.Men du, den puta er ikke anbefalt lenger. Taes sannsynligvis av markedet igjen. Sjekk testvideoer og se hvor lett barnet faller ut hvis bilen velter. Anonymous poster hash: 89ddd...9c0 Link til dette? Den har jo vært best i test... Anonymous poster hash: 300d0...351 Ja jeg vet, men det foretas nye undersøkelser på dem i disse dager.. Leste om det i en svensk avis for et par mnd siden. Har ikke linken til videoen, men den lå her inne for noen uker siden. Skal prøve å finne den så legger jeg den ut hvis den dukker opp. Anonymous poster hash: 89ddd...9c0
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #8 Skrevet 18. januar 2014 ..om du har tenk å la barnet sitte så lenge som mulig bakovervendt. Det er et flott og funkjonabelt sete på mange områder, men maxhøyden for hodestøtten ved bakovervendt bruk er veldig lav. Når min 2-åring sitter i setet er hodestøtten på øverste nivå, så hvis hun skal fortsette å bruke setet må vi snu det rundt og bruke det med puten som festes over magen. Dette fordi det ikke kan brukes bakovervendt med hodestøtten i en høyere posisjon. Brukt med puten er det allikevel sikrere med tanke på nakkeskader ol. enn andre fremovervende seter, men det føles likevel feil å snu henne allerede nå. Så vet dere det. Returnerte også våre da vi mottok dem fordi de var så små til våre tvillinger.Men du, den puta er ikke anbefalt lenger. Taes sannsynligvis av markedet igjen. Sjekk testvideoer og se hvor lett barnet faller ut hvis bilen velter. Anonymous poster hash: 89ddd...9c0 Link til dette? Den har jo vært best i test... Anonymous poster hash: 300d0...351 Ja jeg vet, men det foretas nye undersøkelser på dem i disse dager.. Leste om det i en svensk avis for et par mnd siden. Har ikke linken til videoen, men den lå her inne for noen uker siden. Skal prøve å finne den så legger jeg den ut hvis den dukker opp. Anonymous poster hash: 89ddd...9c0 Takk Anonymous poster hash: 300d0...351
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #9 Skrevet 18. januar 2014 ..om du har tenk å la barnet sitte så lenge som mulig bakovervendt. Det er et flott og funkjonabelt sete på mange områder, men maxhøyden for hodestøtten ved bakovervendt bruk er veldig lav. Når min 2-åring sitter i setet er hodestøtten på øverste nivå, så hvis hun skal fortsette å bruke setet må vi snu det rundt og bruke det med puten som festes over magen. Dette fordi det ikke kan brukes bakovervendt med hodestøtten i en høyere posisjon. Brukt med puten er det allikevel sikrere med tanke på nakkeskader ol. enn andre fremovervende seter, men det føles likevel feil å snu henne allerede nå. Så vet dere det. Returnerte også våre da vi mottok dem fordi de var så små til våre tvillinger.Men du, den puta er ikke anbefalt lenger. Taes sannsynligvis av markedet igjen. Sjekk testvideoer og se hvor lett barnet faller ut hvis bilen velter. Anonymous poster hash: 89ddd...9c0 Link til dette? Den har jo vært best i test... Anonymous poster hash: 300d0...351 Ja jeg vet, men det foretas nye undersøkelser på dem i disse dager.. Leste om det i en svensk avis for et par mnd siden. Har ikke linken til videoen, men den lå her inne for noen uker siden. Skal prøve å finne den så legger jeg den ut hvis den dukker opp. Anonymous poster hash: 89ddd...9c0 Takk Anonymous poster hash: 300d0...351 Er du sikker på det er snakk om Cybex Sirona i videoen du nevner? Jeg har nemlig hørt det samme, men da om Cybex PALLAS. Ville dobbeltsjekket dette. Anonymous poster hash: d90b1...762
Gjest Skrevet 18. januar 2014 #10 Skrevet 18. januar 2014 ..om du har tenk å la barnet sitte så lenge som mulig bakovervendt. Det er et flott og funkjonabelt sete på mange områder, men maxhøyden for hodestøtten ved bakovervendt bruk er veldig lav. Når min 2-åring sitter i setet er hodestøtten på øverste nivå, så hvis hun skal fortsette å bruke setet må vi snu det rundt og bruke det med puten som festes over magen. Dette fordi det ikke kan brukes bakovervendt med hodestøtten i en høyere posisjon. Brukt med puten er det allikevel sikrere med tanke på nakkeskader ol. enn andre fremovervende seter, men det føles likevel feil å snu henne allerede nå. Så vet dere det. Returnerte også våre da vi mottok dem fordi de var så små til våre tvillinger.Men du, den puta er ikke anbefalt lenger. Taes sannsynligvis av markedet igjen. Sjekk testvideoer og se hvor lett barnet faller ut hvis bilen velter. Anonymous poster hash: 89ddd...9c0 Link til dette? Den har jo vært best i test... Anonymous poster hash: 300d0...351 Ja jeg vet, men det foretas nye undersøkelser på dem i disse dager.. Leste om det i en svensk avis for et par mnd siden. Har ikke linken til videoen, men den lå her inne for noen uker siden. Skal prøve å finne den så legger jeg den ut hvis den dukker opp. Anonymous poster hash: 89ddd...9c0 Takk Anonymous poster hash: 300d0...351 Er du sikker på det er snakk om Cybex Sirona i videoen du nevner? Jeg har nemlig hørt det samme, men da om Cybex PALLAS. Ville dobbeltsjekket dette. Anonymous poster hash: d90b1...762 Jeg òg har hørt at det er PALLAS.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå