Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #1 Skrevet 18. januar 2014 Hvorfor mener du det? Det er 21 mnd mellom de når lillebror kommer. Kriterier som kvalitet, plass til 2-åringen og kalesjen må være lun for vind da det tydeligvis blåser mye på denne årstiden. Og en kalesje som ikke faller bakover av seg selv. Anonymous poster hash: 52d16...4fd
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #2 Skrevet 18. januar 2014 Tfk twinner twist. Den slår alt! Anonymous poster hash: 1b01f...09b
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #3 Skrevet 18. januar 2014 Tfk twinner twist. Den slår alt! Anonymous poster hash: 1b01f...09b Leste du ikke spørsmålet du;)? Vurderer ingen andre pga. sitteretning... Vi har stor kassebil så plassmessig er ikke Emmaljungaen noen hindring heller. Anonymous poster hash: 52d16...4fd
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #4 Skrevet 18. januar 2014 Bugaboo!Eller, det spørs hvordan du bor og hva du skal bruke den til. Du kan gjøre den til en enkelvogn når ikke begge er med, god å trille, store hjul, lett å slå sammen, tar ikke så stor plass og passer godt å trille både til høye og lave personer. Eneste minuset er utseendet og reguleringen på håndtaket. Jeg personlig liker håndtak som kan vippes i ulike høyder, og ikke teleskophåndtak som har den samme vinkelen uansett høyde. Anonymous poster hash: 171e6...029
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #5 Skrevet 18. januar 2014 Emmaljunga viking double...ny på markedet...veldig bra :-) Anonymous poster hash: 9816c...06c
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #6 Skrevet 18. januar 2014 Emmaljunga viking double...ny på markedet...veldig bra :-) Anonymous poster hash: 9816c...06c Men det er samme vogna bare i nytt design;) Skal kjøpe brukt så da er Monkey mer aktuelt:) Personlig syns jeg den ser finere ut også. Anonymous poster hash: 52d16...4fd
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #7 Skrevet 18. januar 2014 Vogna skal brukes til turgåing, der tursti er en av dem. Størstemann går ikke i barnehagen før til august og fram til da trenger jeg jo plass til to også siden han alltid er med oss:) Har bestilt ny Emmaljunga Mondial som enkeltvogn, så kan ikke kjøpe enda en ny. Det blir brukt og står mellom disse to. Liker for så vidt ikke det brede firkantede håndtaket på Bugabooen:S Ellers er jo den aktuell... Anonymous poster hash: 52d16...4fd
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #8 Skrevet 18. januar 2014 Bugaboo anbefales ikke av fysioterapeuter. Ugunstig sittestilling for barnet. Anonymous poster hash: 2f73a...2b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå