Gå til innhold

Søskenvogn: Emmaljunga Double Monkey eller Bugaboo Donkey?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor mener du det? Det er 21 mnd mellom de når lillebror kommer.

Kriterier som kvalitet, plass til 2-åringen og kalesjen må være lun for vind da det tydeligvis blåser mye på denne årstiden. Og en kalesje som ikke faller bakover av seg selv.



Anonymous poster hash: 52d16...4fd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tfk twinner twist. Den slår alt!

 

Anonymous poster hash: 1b01f...09b

Skrevet

Tfk twinner twist. Den slår alt!

 

Anonymous poster hash: 1b01f...09b

Leste du ikke spørsmålet du;)? Vurderer ingen andre pga. sitteretning... Vi har stor kassebil så plassmessig er ikke Emmaljungaen noen hindring heller.

 

Anonymous poster hash: 52d16...4fd

Skrevet

Bugaboo!
Eller, det spørs hvordan du bor og hva du skal bruke den til. Du kan gjøre den til en enkelvogn når ikke begge er med, god å trille, store hjul, lett å slå sammen, tar ikke så stor plass og passer godt å trille både til høye og lave personer. Eneste minuset er utseendet og reguleringen på håndtaket. Jeg personlig liker håndtak som kan vippes i ulike høyder, og ikke teleskophåndtak som har den samme vinkelen uansett høyde. 



Anonymous poster hash: 171e6...029
Skrevet

Emmaljunga viking double...ny på markedet...veldig bra :-)



Anonymous poster hash: 9816c...06c
Skrevet

 

Emmaljunga viking double...ny på markedet...veldig bra :-)

 

Anonymous poster hash: 9816c...06c

 

Men det er samme vogna bare i nytt design;) Skal kjøpe brukt så da er Monkey mer aktuelt:) Personlig syns jeg den ser finere ut også.

 

Anonymous poster hash: 52d16...4fd

Skrevet

Vogna skal brukes til turgåing, der tursti er en av dem. Størstemann går ikke i barnehagen før til august og fram til da trenger jeg jo plass til to også siden han alltid er med oss:) Har bestilt ny Emmaljunga Mondial som enkeltvogn, så kan ikke kjøpe enda en ny. Det blir brukt og står mellom disse to. Liker for så vidt ikke det brede firkantede håndtaket på Bugabooen:S Ellers er jo den aktuell...



Anonymous poster hash: 52d16...4fd
Skrevet

Bugaboo anbefales ikke av fysioterapeuter. Ugunstig sittestilling for barnet.

 

Anonymous poster hash: 2f73a...2b8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...