Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #1 Skrevet 18. januar 2014 Går på AAP pga psykiske problemer gjennom flere år. Må trekke visdomstenner, men med under 15000 utbetalt i mnd så sier det seg selv at jeg ikke har råd. Kan nav dekke dette? :/ Anonymous poster hash: d9b3c...cf1
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #2 Skrevet 18. januar 2014 Sjekk med tannlegen om det er noe som dekkes via helfo, er det ikke det må du isåfall søke via den sosiale delen av nav. Men det spørs om du vil få noe med såpass god utbetaling... http://www.helfo.no/privatperson/dekning-av-helseutgifter/Sider/tannlege.aspx Anonymous poster hash: 06a5a...ca8
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #3 Skrevet 18. januar 2014 Jeg jobber deltid og har 15 000 kr utbetalt. Jeg må selvfølgelig betale tannlegen selv. Anonymous poster hash: 85990...3d8
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #4 Skrevet 18. januar 2014 Mannen fikk det en gang. Da gikk de gjennom hele økonomien vår og regnet ut at vi ikke hadde noe til overs til å sette av hver mnd til sånne utgifter, siden inntekten vår ikke utgjorde mer enn deres satser for livsopphold og husleie. Kontrollen måtte han betale selv da, men så dekket nav resten. Anonymous poster hash: 44a33...bdb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå