Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #1 Skrevet 18. januar 2014 Livet mitt er et eneste kaos for tiden... Jeg har vært gift i mange år, og fikk vite for litt siden at mannen min hadde hatt et langt forhold på si :-( Frem til jeg fikk vite det levde jeg i en liten rosa boble, hvor det bare eksisterte meg og mannen min. Jeg flørtet aldri med noen andre, det var kun mannen min for meg. Etter jeg oppdaget utroskapen hold vi på å gå fra hverandre, ja flere runder med nesten brudd på kort tid. Jeg har i denne tiden fått øynene litt opp for en bekjent av både meg og mannen min, han virker så trygg og solid... Så jeg merker jeg trekkes mot den tryggheten. Denne mannen var for bare et par mnd siden forelsket i en annen bekjent av oss, og jeg tror nok han er det enda.. og det gjør det bare enda tåpeligere å like han. Jeg endte opp med å kysse han andre på en fest, og etter det har vi flørtet en god del. Han har sagt at han er tiltrukket av meg, men virker ikke altfor interessert likevel. I går var vi på fest sammen igjen, og han satt seg ved siden av meg og strøk meg på hånda. Og da vi var alene et lite øyeblikk kysset han meg. Både mannen min og hun han andre er forelsket i var på festen, så helt absurd. Jeg har aldri vært i nærheten av å være utro før, og nå etter disse tunge månedene hjemme hiver jeg meg over en mann som trolig ikke er særlig interessert i meg en gang. Snakk om å ødelegge seg selv. Jeg var ikke bra nok for å være den eneste for mannen min, og så blir jeg betatt av en annen jeg ikke er bra nok for! :-( Denne andre mannen er umulig å la være å tilbringe tid med, for det er så mange situasjoner vi møtes i uansett hva vi gjør. Jeg er kjempebetatt... iallfall tror jeg det, for jeg tenker på han hele tiden. Samtidig elsker jeg mannen min, og ønsker over alt på jord at alt skal løse srg mellom oss slik at jeg får beholde familien min... men jeg føler meg så utrygg på han, og vet ikke om jeg kan stole på at jeg er nok for han noensinne igjen. For et rot! :-( Noen gode råd eller tanker? Anonymous poster hash: 39061...845
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #2 Skrevet 18. januar 2014 Du er nok sånn fordi du har mistet respekt for mannen din på den måten etter at han var utro. Anonymous poster hash: 36a01...ca3
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #3 Skrevet 18. januar 2014 Er jammen ikke rart at du gjør som du gjør Etter det du har opplevd så blir du veldig forvirret Anonymous poster hash: 82893...d77
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #4 Skrevet 18. januar 2014 Var sikker på å få høre hvor grusom jeg var nå... Tusen tusen takk for svar, og forståelse. Forvirring er nok det rette ordet ja! Føler meg betatt, men samtidig ikke. HI Anonymous poster hash: 39061...845
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #5 Skrevet 18. januar 2014 Det er ikke så rart du gjør som du gjør etter det sviket du har opplevd fra mannen din. Det at han var utro, og at du nå trekkes mot andre er vel et symptom på at dere ikke har det bra? Har du sagt det til mannen din? Dere burde kanskje finne ut om dere virkelig skal være sammen, eller om dere begge bare motiveres av at det er enklere å holde sammen pga. bolig, barn og felles liv. Ønsker deg lykke til med alt sammen. Det må føles overveldende forvirrende å ha det slik. Forhåpentligvis kommer det noe godt ut av alt virrvarret til slutt. Klem Anonymous poster hash: 3ff66...c85
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #6 Skrevet 18. januar 2014 Tusen takk! Frem til utroskapen var iallefall jeg veldig tilfreds med livet vi hadde sammen. Noe er det vel alltid, men det var stort sett veldig bra fra min side iallefall. Jeg kjenner at jeg elsker mannen min, men det føles bare som det gode og trygge rundt han forsvant da jeg fant ut. Det med han andre blir mer at jeg ønsker å ha armene hans rundt meg, få oppmerksomhet. .. ja føle at noen virkelig liker meg. Sex med noen andre er langt unna tankene mine fortsatt iallefall... Så det må jo være noe som fortsatt holder meg hos mannen min utover barn og hjem. .. Det er klart at de gangene jeg har gått mot brudd er det mye det vanskelige praktiske jeg tenker på. Huff, nei er forvirret altså. Jeg forstår bare virkelig ikke når jeg først trekkes mot noen andre, at denne andre er en som jeg tror egentlig liker noen andre... For det merkes godt at han gjør. Om det er oppmerksomhet og trygghet jeg mangler er det så utrolig rart at jeg søker etter en som ikke kan gi meg dette. HI Anonymous poster hash: 39061...845
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #7 Skrevet 18. januar 2014 Er der selv jeg. Trodde aldri jeg skulle kysse en annen mann, men etter nok utroskap fra mannen ga jeg litt blanke. Jeg har kun hatt sex med mannen min, men tro meg angrer det nå...... Klem til deg. Anonymous poster hash: 10901...d03
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #8 Skrevet 18. januar 2014 Takk for svar! Godt å vite at man ikke er alene, men trist å høre du opplever det samme. Er du forelsket i noen andre nå, eller har du bare kysset litt med noen? Vurderer du å gå fra mannen din? HI Anonymous poster hash: 39061...845
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #9 Skrevet 18. januar 2014 Kanskje du trekkes mot denne mannen,HI, nettopp fordi han ikke egentlig er en trussel.... dvs så lenge han egentlig er interessert i en annen dame så virker han tryggere for deg? Bare en tanke. Men du, denne mannen du er betatt av - han er ikke helt stødig. Han er liksom interessert i en annen dame, men velger å stryke og kysse på deg på samme fest som både din mann er og dama han selv liksom ønsker seg. Det tyder på at han ikke helt vet hva han vil, at han heller ikke respekterer andres forhold (da ville han ikke strøket på og kysset deg når han vet du er gift). Så kanskje er det bare det å føle deg sett og ønsket du trenger, mer enn akkurat denne mannen. Kanskje han bare er et symbol på hva du egentlig trenger? Snakk med mannen din, si hva du trenger - at han virkelig viser at det er deg han vil ha, at han viser deg oppmerksomhet, at han er kjærlig osv. Og så gir han deg noe annet å tenke på enn sviket fra mannen. Det mannen din har gjort gjør at man stiller spørsmål til seg selv, selvtilliten får en knekk. Så når en annen mann viser deg oppmerksomhet og viser at han liker deg så føles det selvfølgelig bra for selvtilliten. Men det er mannen din som har noe å bevise nå. Det er han som må gjenopprette stabiliteten og tilliten din til ham. Og dere må snakke sammen. Fortell ham hva du trenger av ham fremover for å gjenopprette forholdet. Og han bør være villig til det - for du viser ham en stor gunst når du tross utroskapen vil gi ham en sjanse. Å kysse en annen mann er kanskje ikke det mest velvalgte du har gjort, men ut fra situasjonen så er det forståelig. Men vær forsiktig ift denne andre mannen, for du risikerer å bli "lurt" med videre og kanskje ha sex med ham... og det er det jo tydelig at du egentlig ikke ønsker. Anonymous poster hash: 1767f...5d8
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #10 Skrevet 18. januar 2014 Nr 7 her. Ikke betatt av noen nå. Blir nok der jeg er. Møtte en mann på byen og vi klina ganske bra,han var ikke min type. Det var faktisk godt:) Anonymous poster hash: 10901...d03
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #11 Skrevet 19. januar 2014 Tusen takk begge to! :-) Kan godt hende jeg trekkes mot noe jeg vet ikke er mulig at kan utvikle seg i det hele tatt, for det jeg har mest lyst til av alt er at alt skal løse seg og at jeg finner tilbake tryggheten. Har ikke tenkt på han andre som ustabil, men ser jo at hverken han eller meg kan være det når vi holder på slik. At han prøver seg litt på meg til tross for at hun han er forelsket i er der kan være det at hun avviste han for en stund siden. . Han andre har også nettopp vært igjennom et samlivsbrudd, så forstår godt om ikke han er helt seg selv for tiden. Det beste er om jeg kan klare å trekke meg litt tilbake, ja det som går å trekke seg unna da... Han er nærmeste nabo, pluss masse andre linker... så umulig å unngå helt. Kjenner iallefall at jeg ikke akkurat har godt av å henge etter en som egentlig ikke er interessert. .. Eller ikke godt av å henge etter noen andre punktum! ;-) Er bare så svak i forhold til den andre mannen akkurat nå at det er skremmende :-( Anonymous poster hash: 39061...845
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #12 Skrevet 19. januar 2014 HI over her ja! :-) Og jeg har snakket med mannen min om hva jeg trenger. Han legger seg flat i forhold til hva han har gjort, og gir meg mye av det jeg trenger.. Bare ikke alt kjenner jeg. HI Anonymous poster hash: 39061...845
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå