Gå til innhold

Kan det syke barnet være med ved levering?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det ene barnet mitt har omgangssyken og har kastet opp en del idag. Det virker som det begynner å roe seg nå. Jeg er den eneste som kan levere det andre barnet vårt på mandag, og lurer på om det gjør noe at det syke barnet blir med når jeg leverer? Hvis man går ut ifra at han ikke kaster opp noe mer idag, er det da ca 40 timer siden sist oppkast. Vi er nøye på 48 timers regelen, men er det greit å være med bare inn i garderoben evt? Jeg har ikke mulighet til barnevakt, dessverre. Vet det er en stund til, men har en del som skal stemme på mandag, så greit å ha en plan. :)

Anonymous poster hash: e2b16...135
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det må gå bra, mange hadde nok levert begge ungane.  Eg er ellers så syndig at eg let den sjuke ungen sitte att i bilen rett utanfor barnehagen når eg leverar den friske.  Og så prøver eg å vere raskt attende.

Skrevet

Det må gå bra, mange hadde nok levert begge ungane.  Eg er ellers så syndig at eg let den sjuke ungen sitte att i bilen rett utanfor barnehagen når eg leverar den friske.  Og så prøver eg å vere raskt attende.

Jeg hadde nok også gjort det, men vi har ikke bil. :) HI.

Skrevet

Jeg er alene hver morgen med 3 barn og må selvsagt ha med syke barn ved levering i bhg. De står jo bare i garderoben og ser på (evt sitter i vogna) så tror absolutt ikke de smitter noen.

Anonymous poster hash: 84c23...021

Skrevet

Når jeg selv har vært syk, har jeg ringt på forhånd og spurt om en voksen kan møte barnet i døren så jeg ikke trenger å gå inn. Det har ikke vært noe problem. Kanskje du også kan gjøre det?

Anonymous poster hash: 6d2af...92f

Skrevet

Når jeg selv har vært syk, har jeg ringt på forhånd og spurt om en voksen kan møte barnet i døren så jeg ikke trenger å gå inn. Det har ikke vært noe problem. Kanskje du også kan gjøre det?

Anonymous poster hash: 6d2af...92f

Det er en god idé. Jeg kan høre om det er en mulighet. :) Takk for tipset! HI.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...