Gå til innhold

Sukk - jeg er forelsket i en som har samboer og barn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har kun møttes èn gang for sex, men det var før jeg visste at han hadde barn... Vi har chattet og mailet myye, sendt hverandre sexy bilder, også bare pratet om dagligdagse ting..

Da jeg plutselig fik vite at han hadde en liten datter, var det som et slag i ansiktet, og jeg sa jeg ikke hadde samvittighet til å fortsette...

Men vi prater fortsatt, ikke dirty, men det bobler og koker noe veldig under overflaten..

Jeg vil så gjerne treffe ham igjen, og vi har avtalt han han skal komme og ta en "kaffe" når han er ute på joggetur..

Vi vet begge at dette kommer til å bli mer enn kaffe, og jeg må bruke all min energi på å holde på mine prinsipper...

Men jeg holder på å bli veldig forelsket i ham - jeg vet så godt jeg burde kutte tvert, men jeg graviterer liksom mot ham uansett.

Kan noen av dere gi meg et tupp i ræva, og få meg ned på jorda igjen? Jeg KAN ikke ha noe intim kontakt med ham så lenge han er i dette forholdet, men jeg kan ikke stole på meg selv i denne situasjonen heller...

jeg syns det har gjør mot familien sin er jævlig, men jeg begynner å bli blind av forelskelse...

Hjelp meg!!!

Anonymous poster hash: 96ca1...60e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ehhh ikke vær en familieknuser. Holder det?

Hold deg unna!

Anonymous poster hash: e4c46...885

Skrevet

Send en sms og si at det ikke blir noe kaffe så lenge han er i et forhold. Så får han velge selv. Håper han går fra henne så hun slipper å bli lurt mer av den gufne grisen.

Skrevet

Vil du virkelig ha en mann som er i stand til å være utro mot dama si? Som er i stand til å sette familien i fare, som risikerer å gjøre sitt barn til skilsmissebarn? Vil du ha en mann som lyver så leytt som bare det?

Vil du ta sjansen på at han ikke gjør det samme mot deg?

Og du? Du vet at 90% av alle utro mannfolk ikke har noe som helst plan om å forlate kona, de vil bare ha i pose og sekk. Vil du være noens nr 2, noens leftover?

Hvis ja, lykke til, det trenger du.

Anonymous poster hash: f5913...0b0
Skrevet

Jeg VET han ikke er forelsket i meg, at det kun er basert på fysisk tiltrekning. Det er ikke snakk om at han skal forlate samboern sin.

HI

Skrevet

Du fortjener bedre enn det der. Blindet av forelskelse eller ei. Han er en mann med dårlig moral og det veit du godt inni deg også.

La oss tenke oss at han faktisk forlater kona si da, for din skyld. Dere blir samboere, ting begynner å bli rutine. Trygt og godt, men kanskje kjedelig. Oi! Også møter han ei tiltrekkende dame, han har lyst til å drikke "kaffe" med henne. Det har jo ikke hindra han før, har det vel? 

Mitt råd er at du avslutter det nå. Først som sist. Kutt all form for kontakt, pass på deg selv, også treffer du heller single karer som det kanskje kan bli noe med. Ikke tru du er lur du blir lurt av luringen ;) Lykke til!

Anonymous poster hash: 7fce9...333
Skrevet

Hvis han ikke har følelser for deg en gang er han jo bare en kynisk kald jævel. Herregud. Og du sitter der å er forelska?! Nei nå mista jeg masse empati her kjenner jeg. For en grusom ting å gjøre mot kona si. GLEM HAN! Fysj faen

Anonymous poster hash: 7fce9...333
Skrevet

Men du skriver "så lenge han er i det forholdet", og at du holder på å bli forelsket i ham.

Du har allerede gjort en tabbe ved å ha sex med ham, og videre ved å holde kontakten.

Slett nr hans, slett ham på facebook, osv. Og gjenopprett aldri kontakten!

Ellers går du inn i en tilværelse som hjelpeløst forelsket elskerinne.

Skrevet

Det sekundet jeg hadde funnet ut at han hadde dame og barn hadde alle mine følelser sluknet for han. Så enkelt er det faktisk. Sånne mennesker har jeg INGENTING til overs for!!

Anonymous poster hash: f0610...145
Skrevet

Det kan da ikke være så veldig vanskelig. To valg: ett godt og et dårlig. Ser ingen nyanser her.

Skrevet

Sett bort fra det faktum at han er utro mot den han har valgt ¨å stifte familie med...

Hvor tror du å fortsette å møte han kan lede deg?

Du vet at han ikke har følelser for deg, du vet at han ikke har ønske om noe mer en sex med deg.

Du vet at du har følelser for han.

Det kan jo ikke gå noe annet sted en at du ender fryktelig såret når du lar følelsene dine få næring.

Kutt kontakten og hold deg unna.

Følelsene vil dø ut og du kan konsentrere deg om å finne noen som er bra for deg og du ihvertfall ikke vet sikkert på forhånd at vil etterlate deg som et knust vrak når han er lei av deg og vil ha en ny elskerinne

Anonymous poster hash: 8c9fa...2f4
Skrevet

Hvilket fylke/by bor dere i?

Anonymous poster hash: 902e2...0f6

Skrevet

Hold deg unna. Det kan ødelegge mye mer enn du tror. Har vært på den andre siden. og livet blir aldri det samme igjen.

Anonymous poster hash: 455b6...b1a
Skrevet

Vi bor i Oslo, hvordan det?

Takk for alle svar, jeg innser at det kun er èn mulighet her - å trekke meg ut før jeg faller dypere. Det verste er at han slett ikke er "drittsekk"-typen,- men en beskjeden, rolig og "stabil" fyr.. Nei, nå skal jeg slutte å forsvare ham, og ta til fornuft. men det kommer til å kreve all selvkontroll jeg har..

Takk, damer :-)

HI

Skrevet

Jeg synes både du og han får alt for mye pepper her fra dem som aldri har hatt slike følelser før selv. Ingen av dere er mest sannsynlig dårlige personer. Følelser og sterk tiltrekning kan oppstå, og gjøre følelseslivet både intenst og komplisert. Men husk at nesten alle par har det litt tungt i en småbarnsfase, og at dette ikke er et tegn på at forholdet egentlig går dårlig.

Jeg forstår dessverre bedre enn du aner hva du mener HI.

Jeg er svært tiltrukket og glad i en mann selv, og selv om han verken er gift eller har barn, så har han en kjæreste. Og tanken på at en annen kan såres og at han kan få problemer, er noe jeg har i bakhodet selv om jeg i blant er veldig fristet...  Det er vanskelig og ensomt å ha slike følelser og ikke kunne snakke med noen om det.

Jeg og han er venner, og har snakket om at vi må unngå at noe som kan gi dårlig samvittighet skjer, men så håper jeg at jeg faktisk klarer å unngå det. Jeg vet ikke med sikkerhet egentlig hvor tiltrukket han er av meg heller, eller om han for den saks skyld kjenner akkurat den samme tiltrekningen også ovenfor av andre jenter han kjenner.

Anonymous poster hash: a4d9c...fea
Skrevet

Mannen er utro mot sambuaren, og set familien sin på spel.  Han fører deg bak lyset og utnyttar deg ved å ikkje fortelje noko om at han har familie.  Etter mine definisjonar er han ein drittsekk, uansett kor pent han ser ut til å oppføre seg.  Avlys "kaffien" og sjå deg om etter ein mann som har respekt for deg, og vil ha deg som partnaren sin.  Ein du kan gå hand i hand nedover gata med, og smile til alle du møter, framfor å vere saman i skjul.  Du fortener så mykje betre enn denne lurendreiaren!

Skrevet

Jeg VET han ikke er forelsket i meg, at det kun er basert på fysisk tiltrekning. Det er ikke snakk om at han skal forlate samboern sin.

HI

Første gang dere møttes (var da dere hadde sex også?), det kan - om ikke forsvares - så kan det kanskje forklares når man møter noen man har så sterk tilknytning til.

Alle kan gjøre en feil, og han gjorde en da. Du var uskyldig fordi du ikke visste at han var i et forhold med barn.

MEN, når han planlegger å komme til deg når samboeren tror han er ute og jogger - da har han tråkket stygt over en grense. Han lyver for samboeren, og han legger møtet med sin elskerinne (for det er det du er blitt hvis du møter ham nå) i en "joggetur".... noe som vil være det perfekte skalkeskjul..... Når han kommer svett og fornøyd hjem fra joggeturen kan han hoppe rett i dusjen og kaste klærne rett i vaskemaskinen, han kan skjule alle spor umiddelbart.

Du skriver at du VET at han ikke har følelser for deg. Du skriver også at du har følelser for ham.

Ikke vil deg selv så vondt at du fortsetter å møte en mann du bryr deg om når han ikke bryr seg om deg. Ikke gjør deg selv så vondt!

Jeg har vært i samme situasjon som du er i nå. Han skulle gå fra samboeren (det var ingen barn involvert der da, og jeg visste at de hadde et elendig forhold fra andre, ikke bare ham). Jo lengre det går, jo mer vil du bry deg om denne mannen, du blir sterkere knyttet til ham pga sexen.

Taperen blir deg!

Du må si til ham at dere ikke kan møtes slik, at du ikke vil være elskerinnen hans.

Han må gjøre et valg.

Jeg vet det er vondt, men for din egen del så hold deg unna denne mannen.

Avlys "kaffebesøket" - for du vet at den seksuelle tiltrekningen mellom dere er for sterk til bare å møtes slik.

Sier med soleia: finn deg en du kan være sammen med i all offentlighet, en du kan gå hånd i hånd med og være lykkelig sammen med.

Anonymous poster hash: 4d2e1...789

Skrevet

Du kan jo prøve sette deg inn i situasjonen til dama hans da?

Hvordan hadde du selv reagert om han var din og du stolte på han for å gå ut en joggetur også går han og ligger med en annen dame.

Jeg hadde blitt knus på alle måter hadde min mann gjort noe slikt mot meg!

Anonymous poster hash: e7b8a...a72

Skrevet

Vil du være med og ødelegge livet til dama hans og den aller mest uskyldige lille jenta dems?

Vil du bli hatet så sterk av andre pga et lite feiltrinn fordi du styres av lyster?

Tenk deg godt om... Vil du være den som ødlegger?

Hvordan tror du familien din ville reagere om de hørte om dette, eller vennene dine?

Jeg har nettopp vært igjennom dette, da er det han jeg har barn med som gjorde dette. Både var utro mot meg og ødela familien vår og hennes som han er med. Hun også ødela familien min og sin egen.

De gikk begge inn med viten og vilje med hverandre. Derfor har de begge like mye skyld for den andres familie i mine øyne.

Du aner ikke hva dette gjør med dama og jenta hans. Du aner virkelig ikke hvordan dette ødelegger, ikek bare forholdet dems, men også livet dems. Hvor vanskelig det er, for dem begge. Og det går verst ut over vesla dems i det lange løp.

Det ødelegger utrolig mye i forhold til hvordan de skal kunen samarbeide som foreldre ved et brudd. Dette igjen går utover datteren.

TENK DEG GODT OM. ER DET VIRKELIG VERDT DET?

Anonymous poster hash: 09477...154
Skrevet

Vil du være med og ødelegge livet til dama hans og den aller mest uskyldige lille jenta dems?

Vil du bli hatet så sterk av andre pga et lite feiltrinn fordi du styres av lyster?

Hvordan tror du familien din ville reagere om de hørte om dette, eller vennene dine?

Jeg har nettopp vært igjennom dette, da er det han jeg har barn med som gjorde dette. Både var utro mot meg og ødela familien vår og hennes som han er med. Hun også ødela familien min og sin egen.

De gikk begge inn med viten og vilje med hverandre. Derfor har de begge like mye skyld for den andres familie i mine øyne.

Du aner ikke hva dette gjør med dama og jenta hans. Du aner virkelig ikke hvordan dette ødelegger, ikek bare forholdet dems, men også livet dems. Hvor vanskelig det er, for dem begge. Og det går verst ut over vesla dems i det lange løp.

Det ødelegger utrolig mye i forhold til hvordan de skal kunen samarbeide som foreldre ved et brudd. Dette igjen går utover datteren.

HI her

Tusen takk for et godt og tankevekkende svar. Problemet mitt er jo at jeg VET alt dette så godt, sånn logisk sett - og jeg SA jo til ham at jeg ikke hadde samvittighet til å fortsette dette...

Men følelsene og lysten er tilstede 24/7..

I "desperasjon" har jeg lagt inn annonnse på Sukker, og der har jeg kommet i kontakt med en veldig ok fyr (vi har ikke møtte enda) - men jeg klarer ikke se for meg noe mer med ham, følelsene mine blokkerer.

Men jeg jobber altså med saken, prøver å tvinge meg selv til å "move on"..

Men uansett hvor eller hvordan, så vet jeg at jeg ikke klarer å motstå å møte ham jeg er forelsket i, bare èn gang til...

Skrevet

Du virker som en følelseskald, egoistisk drittkjerring. Du burde ha trukket deg unna det sekundet du visste han var opptatt.Anonymous poster hash: 797d7...f6d

Takk for et konstruktvivt svar, eh nei...Følelseskald er jeg i alle fall ikke - hvis du har lest hva jeg har skrevet igjennom tråden.. Jeg visste for øvrig at han hadde samboer da vi møttes første gang - det var da jeg ved en tuilfeldighet fikk vite at det var barn involvert at jeg havnet i dette jævlige moralske dilemmaet.HIAnonymous poster hash: 96ca1...60e

Akkurat. Du er egoistisk og følelseskald. Du er villig til å gå over lik for å være kn-lledukka til en fyr som burde fått en tupp i ræva. Det er ikke et moralsk dilemma. Man holder seg unna opptatte mennesker. Anonymous poster hash: 797d7...f6d
Jo, du er en følelseskald drittkjerring !! Hvorfor ellers lå du med han første gang dere møttes når du VISSTE han hadde samboer ?????

Anonymous poster hash: d318a...d38

Skrevet

HI her

Tusen takk for et godt og tankevekkende svar. Problemet mitt er jo at jeg VET alt dette så godt, sånn logisk sett - og jeg SA jo til ham at jeg ikke hadde samvittighet til å fortsette dette...

Men følelsene og lysten er tilstede 24/7..

I "desperasjon" har jeg lagt inn annonnse på Sukker, og der har jeg kommet i kontakt med en veldig ok fyr (vi har ikke møtte enda) - men jeg klarer ikke se for meg noe mer med ham, følelsene mine blokkerer.

Men jeg jobber altså med saken, prøver å tvinge meg selv til å "move on"..

Men uansett hvor eller hvordan, så vet jeg at jeg ikke klarer å motstå å møte ham jeg er forelsket i, bare èn gang til...

Leser nå at du visste han hadde samboer da du lå med han første gangen. Ja saken er verre siden det er barn inn i bildet. Men du er like ille som han og alle andre som er utro når du VISSTE han ikek var ledig på markedet.

Hvordan kunne du gjøre dette mot en annen kvinne? Hvorfor setter du deg i denne situasjonen når du vet?

Stakkars dame. Stakkars lille jenta. Har en sambo/pappa som kun tenker på seg selv og deg. Og at du oppmuntrer gjør det jo ikke bedre.

Har han flere enn deg?

Skrevet

HI

Vet du hva, dette gjør deg jo bare enda verre :( Du VET at det aldri vil bli dere to. Det er ikke slik at du går og drømmer om å gifte deg og få barn med denne mannen, det er kun på grunn av fysisk tiltrekning at du er interessert. Og det er rimelig lowlife å ha sex med en mann som du VET har samboer.

Hvorfor har du så dårlig selvtillit, hvorfor syns du så ille om deg selv? Fortjener du ikke mer enn å være en tømmestasjon? Det finnes ufattelig mange kjekke menn i Oslo. Hvorfor gå etter en som du vet har både kone og barn, og som det aldri kan bli noe mer med? Er du redd for å forplikte deg, er det derfor du har gått inn i denne håpløse situasjonen?

Anonymous poster hash: 9ac33...28b

Skrevet

Se for deg øynene til det lille, uskyldige barnet, så burde ikke valget være vanskelig.

Anonymous poster hash: 355b0...52e
Skrevet

HI

Vet du hva, dette gjør deg jo bare enda verre :( Du VET at det aldri vil bli dere to. Det er ikke slik at du går og drømmer om å gifte deg og få barn med denne mannen, det er kun på grunn av fysisk tiltrekning at du er interessert. Og det er rimelig lowlife å ha sex med en mann som du VET har samboer.

Hvorfor har du så dårlig selvtillit, hvorfor syns du så ille om deg selv? Fortjener du ikke mer enn å være en tømmestasjon? Det finnes ufattelig mange kjekke menn i Oslo. Hvorfor gå etter en som du vet har både kone og barn, og som det aldri kan bli noe mer med? Er du redd for å forplikte deg, er det derfor du har gått inn i denne håpløse situasjonen?

Anonymous poster hash: 9ac33...28b

Signerer på det sterkeste. Å gå etter en opptatt mann når man er hodestups forelsket er råttent, men forståelig. Men å bevisst legge seg til sengs med en som du vet ikke kommer til å velge deg og som du ikke ser for deg liv sammen med, har ingen unnskyldning, det er kun egoistisk. Selvfølgelig er det MANNENS skyld at han er utro. Men hvis det hadde vært færre kjerringer som "tok mannen under vingene" når han har en tøff periode i forholdet så kunne det minske antall utroskapstilfeller. Problemet er at de fleste av disse sidesprangene er flukt fra virkeligheten, problemene, og ikke kjærlighet til elskerinnen. Forstår ikke hvorfor man MÅ knulle på opptatte menn når det finnes over 500 000 single menn i Norge å velge mellom. Forstår heller ikke at man orker å bruke flere måneder/år av livet sitt på en du VET ikke kommer til å gå fra samboer til fordel for deg, i stedet for å finne seg en som ønsker å involvere seg med deg.

Anonymous poster hash: 2adc0...dce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...