Gå til innhold

Ok med trilletur med 38,5 i feber? 16 mnd.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dag 2 med feber, har ikke gitt paracet i dag. Ellers god allmenntilstand.

Ok med en liten trilletur for å trekke litt frisk luft, eller best å la være?

Anonymous poster hash: 7ece0...53d

Videoannonse
Annonse
Gjest Julia1984
Skrevet

Jeg holder barna inne når de har feber pga store temperaturforskjeller inne og ute nå om vinteren

Skrevet

Jeg hadde latt vær.

Anonymous poster hash: ccfcf...99d

Skrevet

Frisk luft er overhodet ikke farlig selv om man har feber, det er bare overhoppheting som er farlig og det er det vel ikke så stor fare for i dag....

Grunnen til den gamle regelen om at man skal være inne med feber er jo at barn har vanskelig for å begrense seg, de synes det er gøy å løpe, leke og herje og når de "slippes ut" glemmer de å kjenne etter hva kroppen egentlig orker når den er syk og løper seg varme og utslitt, det er ikke bra med feber i kroppen. Det er større sjanse for at barna holder seg i ro og tar hensyn til at de er syke om de er inne..

Jeg hadde ikke hatt noen betenkeligheter med en liten luftetur, om du ikke bor her på sørlandet da. For her blåser det nesten kuling og er snøføyke i dag, det er ikke vær for en febersyk unge.

Anonymous poster hash: 174fd...3c7
Skrevet

Null problem å trille tur når små barn har feber så lenge allmenntilstanden er god. Jeg sjekket det med helsesøster da barna var små. Trill i vei med god samvittighet :)

Anonymous poster hash: d2fce...206
Skrevet

Frisk luft er bare bra :) jeg tok med mini ut og leke selv om han var feber syk. En liten luftetur er bra for hodet.

Anonymous poster hash: 63c91...3d9

Skrevet

Tror en tur ut er bra. Er bedre enn å være varm inne...

Anonymous poster hash: 29e5d...7f9
Skrevet

Det er jo bare positivt å bli litt nedkjølt når de har feber. Bare pass på at det ikke blir for varmt nedi posen. Det er ikke bra.

Anonymous poster hash: 8785d...13d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...