Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #1 Skrevet 18. januar 2014 Hvordan er det å bo der? Er dere fornøyde med barnehagene? Hvordan er jobbmulighetene innenfor barnehage/helse og butikk? Anonymous poster hash: 2bf32...f8c
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #2 Skrevet 18. januar 2014 Vet ikke om jobbmuligheter, men vet at NAV Horten gir penger til alle som vil ha. Dårlig! Men det er endel butikker der, så helt klart mulighet for å legge inn søknad. Anonymous poster hash: 2079d...cd1
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #3 Skrevet 18. januar 2014 Bor utenfor Horten selv, stortrives! Her vi bor skjer det mye bra i nærmiljøet både for store og små. Vi har vår sønn i en liten privat barnehage, den er vi SUPER fornøyd med! Venter på at det skal bygges ny barnehage for de større barna. Det er flere koselige steder man kan bo, både landlig og i byggefelter på småstedene rundt Horten. Vil tro at mulighetene for jobb i Horten sentrum er gode. Det er dessuten ikke langt til verken Tønsberg eller Holmestrand. Anonymous poster hash: 7e56a...137
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå