Gå til innhold

Søsken som krangler hele tiden...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutt og jente snart 8 og 6 år.Jeg blir så sliten av å høre på gnåling og kranglingen deres hele tiden.Leker veldig sjelden fint sammen.Det er max 10 min.Enten vil ikke den ene eller så er det den andre...Må finne på noe hele tiden for å slippe den sladringa:"Mamma ......gjør det.............gjør det".Flere som har det slik evt tips til hvordan få en slutt på det.Litt er jo helt greit men hele tiden da!!!!!!????

Anonymous poster hash: cddb7...105
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Setter meg "på vent" i denne tråden, for om noen har knekt denne koden om hvordan man får slutt på kranglingen så vil jeg gjerne vite svaret :D

Anonymous poster hash: 7334d...eb5
Skrevet

Vi kranglet helt til broren min kom fra militæret og hadde modnet litt.....

Anonymous poster hash: 96fb1...8a0

Skrevet

Har to som egentlig er bestevenner og de vil leke sammen hele tiden, men alikevel så blir det krangling hver gang. De er 4 og 7, og ofte så er det 4 åringens "feil" han blir trassig og skal ha alle lekene osv.

Håper det går over, og hvis noen har knekt koden så si i fra  :-)

(selvom jeg frykter den ikke finnes..)

Skrevet

Er i akkurat samme situasjon og venter også på at noen har noen fornuftige råd...

Anonymous poster hash: 34c90...f93

Skrevet

Storebroren min og jeg kranglet og slåss helt fra jeg kunne snakke, til han ble ca 19. Ble ganske herdet, men vi er gode venner nå. Er ingenting verken mamma eller pappa kunne gjøre.

Skrevet

5 barn, og de 3 yngste på 3, 5 og 8 år krangler veeeldig ofte. Er blitt ganske herdet. Lar de styre på og som regel ordner det opp seg i mellom. De vet det ikke hjelper å komme å sutre. 

Så lenge de ikke slår hverandre lar jeg de stort sett holde på ;) Blir det for ille sender jeg de ut.

Skrevet

Gutt og jente snart 8 og 6 år.Jeg blir så sliten av å høre på gnåling og kranglingen deres hele tiden.Leker veldig sjelden fint sammen.Det er max 10 min.Enten vil ikke den ene eller så er det den andre...Må finne på noe hele tiden for å slippe den sladringa:"Mamma ......gjør det.............gjør det".Flere som har det slik evt tips til hvordan få en slutt på det.Litt er jo helt greit men hele tiden da!!!!!!???? Anonymous poster hash: cddb7...105

mit beste tips er å dra på turer ol sammen til steder der det ikke er så mye å gjøre. La det bli vanlig for dem å ha hverandre å leke med eller ingen.

Anonymous poster hash: eb7ed...90c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...