Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #26 Skrevet 18. januar 2014 Jeg har heldigvis ikke sterk kroppslukt selv etter trening, så jeg skal prøve ut dette. Er veldig overrasket over hvor mange som ikke bruker såpe/intimvask! Takk for svar! Begynte å lure på om legen min var blitt sprø! Hi Anonymous poster hash: 5a1cf...b68 Men hvordan vet du at du ikke lukter? Og jeg antar at man vil begynne å lukte hvis man ikke får bort bakteriene.Svettelukt i seg selv lukter ikke, det er når bakteriene på huden begynner å 'jobbe' med svetten at det oppstår lukt. Så hvis du er ren i utgangspunktet vil det jo ikke lukte så ille.. Jeg er veldig interessert i å bruke mindre såpe selv, men er ikke interessert i å lukte.. Skal gi olje et forsøk, men går tilbake til såpe om det begynner å lukte. Er bare redd ingen sier noe, og man kjenner det jo ikke på samme måte selv.. Anonymous poster hash: 48ce0...01a Har gitt beskjed til sambo at han må si ifra:P Skal gradvis trappe ned på såpen, ikke slutte med en gang Anonymous poster hash: 5a1cf...b68
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #27 Skrevet 18. januar 2014 De har en fin olje fra merket ACO på apoteket som du kan bruke til underlivet. Selv bruker jeg ingenting og har aldri luktet hverken svette eller noe fra underlivet. Vi kommer da ikke med en flaske såpe i hånde når vi blir født;P? Men nå er jeg ganske inaktiv for tiden da som høygravid. Bruker mere såpe osv når jeg trener og er i mer aktivitet. Anonymous poster hash: bdcec...fa5
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #28 Skrevet 18. januar 2014 Det er forskjell på folk! Noen lukter mer enn andre. Min mann må dusje hver dag for å unngå lukt. Jeg trenger ikke det (har spurt mange ganger om jeg lukter, noe han benekter og han er tettere på meg enn noen av dere dib-damer;)) Jeg vasker skrittet, rumpe og under armene med asan. Resten av kroppen bare skylles (bruker sjampo to ganger i uken til håret). Bruker ikke deodorant, trenger det ikke. Dere må gjerne være skeptiske, men det er helt sant. Anonymous poster hash: 2227a...0b5
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #29 Skrevet 18. januar 2014 Jeg bruker såpe under armene og i baken, men ikke i underlivet. Er ikke plaget med utflod og lukter ikke. Har aldri hatt sopp eller kløe etter jeg sluttet med intimsåpe Anonymous poster hash: 1230e...639
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #30 Skrevet 18. januar 2014 Det er forskjell på folk! Noen lukter mer enn andre. Min mann må dusje hver dag for å unngå lukt. Jeg trenger ikke det (har spurt mange ganger om jeg lukter, noe han benekter og han er tettere på meg enn noen av dere dib-damer;)) Jeg vasker skrittet, rumpe og under armene med asan. Resten av kroppen bare skylles (bruker sjampo to ganger i uken til håret). Bruker ikke deodorant, trenger det ikke. Dere må gjerne være skeptiske, men det er helt sant. Anonymous poster hash: 2227a...0b5 Det er jo bare et par fjortiser som fortsatt er litt usikre på seg selv som tror at alle må bruke såpe for ikke å stinke. De fleste som har svart her bruker jo ikke såpe. Og jeg kjenner ytterst få mennesker som lukter vondt fordi de ikke bruker såpe. Synes det er flere som lukter vondt fordi de overdriver bruk av parfymerte produkter. Anonymous poster hash: 1c7d5...435
BareMas Skrevet 18. januar 2014 #31 Skrevet 18. januar 2014 Kun sjampo og ansiktsvask blir brukt her! Såpe brukes unntaksvis, om jeg føler meg ekstra ekkel. Nå tar jeg meg en kjapp dusj hver morgen, så det er begrenset hvor skitten en kan bli da.. Men det er nok bedre for huden, og underlivet har strengt tatt ikke behov for såpe/intimvask da det angivelig er sekvrensende og skal ha en naturlig bakterieflora.
Anyne Skrevet 18. januar 2014 #32 Skrevet 18. januar 2014 Jeg har atopisk eksem og bruker heller ikke såpe annet enn på føttene og under armene hvis jeg har svettet spesielt mye der. Det funker fint og det lukter ikke. Men jeg er en person som svetter lite og med lite lukt, så det er nok verre for de med svette som lukter.
NormaJean Skrevet 18. januar 2014 #33 Skrevet 18. januar 2014 Bruker ikke såpe og ikke sjampo. Kun balsam i tuppene av håret. Har fler frisør venner som har diskutert mitt hår, blitt inspirert og luktet på og de må innrømme det er rent og lukter ikke vondt. Hehe! Bruker varmt vann og det holder. (Bortsett hvis jeg har vært på feks telttur i en uke uten dusj, da bruker jeg såpe
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 18. januar 2014 #34 Skrevet 18. januar 2014 Jeg bruker shampo og balsam i håret, men ingen såpe på kroppen med mindre jeg er skitten. Har jeg vært i fjøs, i jord, svettet mye eller lignende bruker jeg såpe. Bruker kun vann i underlivet.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #35 Skrevet 19. januar 2014 Bruker aldri såpe i underlivet, vasker med mild såpe bak og rundt skjeden. Det må klø veldig å vaske med såpe inni skjeden? Man skal aldri bruke såpe eller noe annet i skjeden! Det er det heller ingen her som sier at de gjør så vidt jeg kan se. De sier de vasker underlivet, men det er ikke det samme som skjeden... Anonymous poster hash: de113...a53
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå