Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #1 Skrevet 18. januar 2014 Hva slags firma er det og hvordan gikk det? Jeg har så lyst å starte for meg selv og være min egen sjef. Gjerne med noe jeg kunne arbeidet med hjemmefra, men det høres ut som en uoppnåelig drøm. Anonymous poster hash: fbcd7...676
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #2 Skrevet 18. januar 2014 Startet en beautysalong som gikk veldig bra i 9år. De første årene var selvfølgelig tøffe. La den ned når jeg fikk barn. Anonymous poster hash: bb723...8f3
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #3 Skrevet 18. januar 2014 Har enkeltmannsforetak hvor jeg tilbyr kurs og undervisning. Har det ved siden av fast jobb i kommunen. Jobber i snitt 1,5 time i uken og kan fakturerer for ca.4000 pr.mnd. Anonymous poster hash: 5c07e...b57
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #4 Skrevet 18. januar 2014 Jeg er grafisk designer og illustratør, og har eget firma. Jobber kun med firmaet, og jobber hjemmefra. Det går fint, men det er litt periodejobbing. Altså kan det være stille en stund, for så å renne inn mye som haster. Jeg liker fleksibiliteten, og at det ikke nødvendigvis er krise hvis et barn blir syk eller vi har en legetime e.l. Jeg kan jobbe på kveldstid og i helger, og legge opp jobben slik jeg vil. Det negative er at jeg aldri helt vet hvor mye jeg tjener, jeg kan gå to mnd uten inntekt for deretter å tjene greit. En annen ting er at jeg aldri har helt "fri", får jeg jobb i sommerferien må og vil jeg alltid takke ja for eksempel. En annen ting er at det er mye å sette seg inn i ifht skatt, moms og andre ting. For oss passer det perfekt nå, barna får kortere dager i barnehagen, jeg er som sagt fleksibel og vi klarer oss med mannens lønn + det jeg tjener så lenge jeg får en del oppdrag. Anonymous poster hash: 57f28...63c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå