Gå til innhold

hvordan tolke dette


Anbefalte innlegg

Skrevet

Han lover å ringe men gjør det ikke. Når jeg ringer er han optatt i tlf og jeg når ikke igjennom. Jeg spør på melding om han ikke vil prate med meg. Jo da. Vi har jo sendt meldinger flere ganger i dag.(altså i går) så da ville han ikk snakke mer om det.

 

1. Er jeg overfølsom her ved å bli snurt

2. Er jeg masete som gjerne også ville høre stemmen hans

3. Er det noen grunn til mistanke for om han ikke vil prate med meg.

4. Ska jeg ikke la det gå inn på meg

5. Pleier mannfolk og bli sånn etter ett år å to diskusjoner?

6. Er jeg overanalyserende?

 

Anonymous poster hash: 864b1...273

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min vurdering : det korrekte er nummer 2 og nummer 6.. Han er opptatt eller har andre ting å gjøre... Du oppnår ingenting med å mase... Er det meant to be så vil han ta kontakt.. 



Anonymous poster hash: 2d4c7...396
Skrevet

Han lover å ringe men gjør det ikke. Når jeg ringer er han optatt i tlf og jeg når ikke igjennom. Jeg spør på melding om han ikke vil prate med meg. Jo da. Vi har jo sendt meldinger flere ganger i dag.(altså i går) så da ville han ikk snakke mer om det.

 

1. Er jeg overfølsom her ved å bli snurt

2. Er jeg masete som gjerne også ville høre stemmen hans

3. Er det noen grunn til mistanke for om han ikke vil prate med meg.

4. Ska jeg ikke la det gå inn på meg

5. Pleier mannfolk og bli sånn etter ett år å to diskusjoner?

6. Er jeg overanalyserende?

 

Anonymous poster hash: 864b1...273

 

1) Ja

2) Ja

3) Nei

4) Nei

5) Menn er like forskjellige som alle andre. Generelt tror jeg folk flest blir lei av stadig 'mas'. Han har helt tydelig svart på mange sms fra deg, det burde holde.

6) Oh yes!

 

Anonymous poster hash: c50c0...bbd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...