Gå til innhold

AU!! Hva har skjedd med foten min?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på trening på torsdag - bosuball og flowin - så litt uvante bevegelser for meg. I garderoben fikk jeg veldig krampe i to  tær, men det gikk over. Nå har jeg så vondt i tåa og under fotbladet at jeg ikke klarer å tråkke ned på det. Jeg må gå på siden av foten.

Noen som kan litt om dette? Kan det komme av krampen? En sene eller noe som er strukket? Kan jo ikke ha brukket eller forstuet noe når jeg ikke har hatt slag mot foten?

Hvor lenge kan man gå slik før man går til lege? Er det vanlig at det tar noen dager?

Anonymous poster hash: 799aa...ab7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan hende du har fått senebetennelse i strekkesenene til tåa/tærne. Jeg hadde dette tidligere i vinter, men da var det vondt på toppen foten. Klarte nesten ikke gå på den. Måtte ha betennelsesdempende.

Anonymous poster hash: 42301...4b9
Skrevet

Takk for svar :) Kan senebetennelse komme så akutt altså?

Hvor lang tid gikk det før du kunne være aktiv igjen? Jeg er sånn passe treningsavhengig :(

HI

Skrevet

Nå en har krampe spenner musklene seg voldsomt. Så jeg tipper du bare er enormt støl.

Tidsperspektivet klaffer jo da også fint.

Anonymous poster hash: 42613...891

Skrevet

Det hadde vært en drøm om det bare var forbigående stølhet :D

HI

Skrevet

Takk for svar :) Kan senebetennelse komme så akutt altså?

Hvor lang tid gikk det før du kunne være aktiv igjen? Jeg er sånn passe treningsavhengig :(

HI

Ja, min senebetennelse kom helt akutt. Satt i sofaen og når jeg skulle gå og legge meg klarte jeg plutselig ikke å tråkke ned på foten. Ble bare verre de neste dagene, så dro til legen, og han kunne kjenne at det var betennelse der. (Det knitret liksom litt når man tok på den.) Jeg ble bra ganske fort. Tok vel i underkant av en uke. #2

Anonymous poster hash: 42301...4b9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...