Gå til innhold

Hvordan velger dere rett barnehage?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal søke barnehageplass til lillefrøken,hun blir sa 12 måneder når hun begynner i august. Skal ikke gå mye,korte dager tre ganger i uka.

Men det er så vanskelig å velge. Vil jo hun skal komme i en bra barnehage,og har besøkt de i nærområdet,men det er så vanskelig å vite bare ved et besøk...

Hvordan valgte dere barnehage og har det gått greit? Hva bør en se etter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi valgte en Steinerbarnehage for ungene skal gå på Steinerskole.

Anonymous poster hash: 9fd93...bc0

Skrevet

Vi valgte en Steinerbarnehage for ungene skal gå på Steinerskole. Anonymous poster hash: 9fd93...bc0

Takk for svar. Men har dere en steinerbarnehage i nærheten eller gjør det ikke noe om de ikke går med ungene i nærmiljøet? og hvorfor steinerbarnehage?

Skrevet

Valgte samme barnehage som venner er, eller har vært, fornøyd med

Anonymous poster hash: 095e5...e65
Skrevet

Vi valgte utifra nærhet, siden alle her har rykte på seg for å være bra. 

Men endte opp med noe helt annet, fordi det er fullt i alle de andre. Så vi fikk jo ikke noe valg. 

Men det ble likevel fint, for barnehagen er veldig bra. :)

Skrevet

Vi valgte på anbefaling av venner og naboer som allerede hadde barn i barnehager.

Er kjempe fornøyd, og et pluss at den kun ligger ca 500 meter fra huset vårt.

Skrevet

Det er en av tingene som er litt vanskelig...vi flytter nå til et nytt område og kjenner hverken folk eller barnehagene.

Men hva er viktig for dere i en barnehage? Hva ser dere etter?

Skrevet

Jeg spurte en venninne som er førskolelærer om de ulike barnehagene i området. Hun fortalte hvilke som hadde godt rykte innad i miljøet. Valgte deretter. Kjempefornøyd.

Anonymous poster hash: 4c957...29a

Skrevet

Det er en av tingene som er litt vanskelig...vi flytter nå til et nytt område og kjenner hverken folk eller barnehagene.

Men hva er viktig for dere i en barnehage? Hva ser dere etter?

Det var situasjonen for oss også. Jeg leste om alle barnehagene på nettet. Valgte den jeg syntes passet oss best. Kom heldigvis inn og er veldig fornøyd. :)

Anonymous poster hash: 11601...5c2

Skrevet

Jeg søkte opp de aktuelle bhg på nett og leste om dem, fikk god følelse på noen og slo andre fra meg, så besøkte vi en bhg som traff meg midt i hjertet og der har største gått i 2 år og minste gått der nå på 1. året.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...