Gå til innhold

Inviterte du dine søskens bestevenner i bryllupet ditt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og min søsters bestevenninne er ikke veldig nære men vi er 5 søsken og hun har vært invitert i alle mine søskens bryllup. Til høsten skal jeg gifte meg og er så usikker på hva som "er riktig"

Hun er ikke veldig nære mine brødre heller så litt rart at alle har invitert henne egentlig...

Anonymous poster hash: e7be8...e0a
Videoannonse
Annonse
Gjest MammaTilKidsa
Skrevet

Nei, gjorde ikke det. Ville heller ha invitert en ekstra venn framfor søskens venner.

Skrevet

Det er ditt bryllup og ikke din søsters. Dine venner bør komme og ikke hennes (eller dine øvrige søskens venner). Er hun lesbisk og har ei 'venninne' ville jeg bedt venninnen også.

Anonymous poster hash: cccae...76e

Skrevet

Ja, både våre barndomsvenners foreldre, foreldres venner og bestevennene til søsken. Naturlig for oss da vi bor på en liten plass, men skjønner godt de som heller vil fylle opp med sine egne venner.

Anonymous poster hash: 399c8...208
Skrevet

Søsteren min har ingen veldig nære venninner så det hadde blitt skikkelig rart..

Hadde ikke bedt noen jeg følte det var unaturlig å be. Uansett hvor de har vært invitert før. Det er din dag! Og deres dag :D

Skrevet

Det er da ditt bryllup,hvorfor skal noen andres venner bli invitert?

Nå skal det sies at vi inviterte ikke partnerne til venner i vårt bryllup, men det var fordi vi skulle ha et lite bryllup.

Skrevet

Nei, i min familie ville det blitt utrolig rart.

Anonymous poster hash: 1355d...c32

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...