Mamsen<3 Skrevet 17. januar 2014 #1 Skrevet 17. januar 2014 bli tatt med storm. Jeg vil møte en som tar meg med storm. Jeg vil kjenne på det og være forelska igjen. Det nye og spennende. Jeg er singel, men mor til 2 små barn. Da er det ikke lett og møte noen. Tror det er noen menn som blir skremt bort også om man sier man er i mammaperm og har en til i barnehage alder. Etter og ha vært hjemme noen år så har jeg ikkeså mye og stille opp med i forhold til hobbyer og interesser. Min hverdag eller spm om hva jeg har gjort idag er ikkeså spennende og høre om. Føler meg som en grå mus. Veldig lite spennende og interessant. *sukk* Jeg vil ikke være alene mer. Trenger noen sterke armer rundt meg, en person som oppriktig er interessert i meg og jeg i han.
Gjest Løvemusene Skrevet 17. januar 2014 #2 Skrevet 17. januar 2014 Ønsker deg alt det beste kjære deg!
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #3 Skrevet 17. januar 2014 Håper du finner det du leter etter 😊. Ingen mennesker er kjedelige bare man stiller dem de rette spørsmålene . Anonymous poster hash: 73b22...f42
Mamsen<3 Skrevet 17. januar 2014 Forfatter #4 Skrevet 17. januar 2014 Ønsker deg alt det beste kjære deg! Tusen takk.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #5 Skrevet 17. januar 2014 Da er vi to.... Anonymous poster hash: d4e13...614
Gjest meg&mini Skrevet 17. januar 2014 #6 Skrevet 17. januar 2014 Ønsker deg masse lykke til og håper du finner han snart (eller at han finner deg) Har du prøvd nettdating?
Mamsen<3 Skrevet 17. januar 2014 Forfatter #7 Skrevet 17. januar 2014 Ønsker deg masse lykke til og håper du finner han snart (eller at han finner deg) Har du prøvd nettdating? Ja, håper han finner meg. En som jobber og står på for og få meg for en gang skyld. Ikke en som bare tar det for gitt. Jaja, da ble det ikke oss da..
Gjest meg&mini Skrevet 17. januar 2014 #8 Skrevet 17. januar 2014 Ønsker deg masse lykke til og håper du finner han snart (eller at han finner deg) Har du prøvd nettdating? Ja, håper han finner meg. En som jobber og står på for og få meg for en gang skyld. Ikke en som bare tar det for gitt. Jaja, da ble det ikke oss da.. Det vil han:)
Mamsen<3 Skrevet 18. januar 2014 Forfatter #9 Skrevet 18. januar 2014 Ønsker deg masse lykke til og håper du finner han snart (eller at han finner deg) Har du prøvd nettdating? Ja, håper han finner meg. En som jobber og står på for og få meg for en gang skyld. Ikke en som bare tar det for gitt. Jaja, da ble det ikke oss da.. Det vil han:) Ja det håper jeg. Er inne på noen nettdating sider, men jeg tror ikke jeg er tøff nok eller har tid til og møte noen.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #10 Skrevet 18. januar 2014 du kan ikke sitte inne og tro at noen finner deg. Finn deg en ny hobby,gå ut på byen,reis på singel-ferie(ja,det finnes organiserte turer), gå på blind date. be noen ut. En har ansvar for sin egen lykke og om du vil ha en mann må du oppsøke dem. Anonymous poster hash: 93eb3...088
Mamsen<3 Skrevet 18. januar 2014 Forfatter #11 Skrevet 18. januar 2014 du kan ikke sitte inne og tro at noen finner deg. Finn deg en ny hobby,gå ut på byen,reis på singel-ferie(ja,det finnes organiserte turer), gå på blind date. be noen ut. En har ansvar for sin egen lykke og om du vil ha en mann må du oppsøke dem. Anonymous poster hash: 93eb3...088 som ammene alenemor er det litt vanskelig på nåværende tidspunkt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå