Gå til innhold

Vasker dere rumpen til baby før bad?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pleier alltid å vaske babyen før jeg bader henne, men i kveld badet jeg henne kjapt i vaskekumen mens den eldste badet i balje. Brukte tre vipes godt, også badet henne. Ansikt og alt. Har så dårlig samvittighet nå. Er det farlig?

Anonymous poster hash: 08ec9...b4a

Videoannonse
Annonse
Gjest Julia1984
Skrevet

Hæ?

Vaske rumpe før bading?

Vel, bare hvis det er bæsj i bleia når vi kler av for å bade.

Skrevet

Eg klutvaskar når eg tek av bleien før bad, men ser ikkje for meg at det skadar henne å la det vere. Vil meine du har vaska om du brukte våtserviettar.

Skrevet

Med mindre ungen er full av bæsj, er det da ingen grunn til å vaske før bading. Jeg vasker ikke etter hver tissebleie heller.

Anonymous poster hash: e8f99...b39

Skrevet

Vasker du deg selv nedentil om du bader eller før du dusjer?

Barn tisser uansett i vannet når de bader.

Anonymous poster hash: 4d83f...d26
Skrevet

Pleier alltid å vaske babyen før jeg bader henne, men i kveld badet jeg henne kjapt i vaskekumen mens den eldste badet i balje. Brukte tre vipes godt, også badet henne. Ansikt og alt. Har så dårlig samvittighet nå. Er det farlig?

Jeg ville heller hatt dårlig samvittighet for å vaske ungen min med våtservietter enn om jeg vaska rumpa før de bader..

Anonymous poster hash: 2d0ed...f96

Skrevet

Det var bare litt tiss. Brukte tre våtservietter ja, men er så avhengig av å vaske henne nedentil godt før jeg putter hu i baljen. I kveld var det vaskekumen i tillegg. Er redd jeg:-s

Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hva du er redd for?

Anonymous poster hash: c8815...c31
Skrevet

Det var bare litt tiss. Brukte tre våtservietter ja, men er så avhengig av å vaske henne nedentil godt før jeg putter hu i baljen. I kveld var det vaskekumen i tillegg. Er redd jeg:-s

Ta det heilt med ro :)
Skrevet

nei!!.. med mindre det er bæsj der..

Anonymous poster hash: bb564...178

Skrevet

Hvorfor i all verden er du avhengig av å vaske henne godt nedentil før du bader henne?I mine ører høres det sykt ut,rett og slett.

Hva er poenget med å bade da,om det ikke er for å vaske de og få de rein??Jeg vasker ikke meg selv heller før jeg hopper i dusjen.

nå må du slappe av litt HI...

Redd for hva?og våtservietter er noe dritt å bruke , bare så du ver det.ha heller dårlig samvittighet for det du...

Anonymous poster hash: 294fd...7ef

Skrevet

Våtservietter er verre enn etter bad i vasken. Gale menneske!

Takk for det, alltid hyggelig å bli kalt gal. Hva er galt med våtservietter?

Skrevet

Våtservietter er verre enn etter bad i vasken. Gale menneske!

Takk for det, alltid hyggelig å bli kalt gal. Hva er galt med våtservietter?

Kjem vel an på kven du spør. Personlig har eg ingen problem med våtserviettar (sjølv om eg finn dei unødvendig når eg har tilgang til klut/tørrserviettar og vatn), har dei i stellebagen og brukar dei på farta. Mannen brukar dei heime og. På 2 år har eldste brukt i underkant av 1/3 tube inotyol, så eg vil ikkje påstå huda har veldig vondt av dei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...