Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #1 Skrevet 17. januar 2014 Pleier alltid å vaske babyen før jeg bader henne, men i kveld badet jeg henne kjapt i vaskekumen mens den eldste badet i balje. Brukte tre vipes godt, også badet henne. Ansikt og alt. Har så dårlig samvittighet nå. Er det farlig? Anonymous poster hash: 08ec9...b4a
Gjest Julia1984 Skrevet 17. januar 2014 #2 Skrevet 17. januar 2014 Hæ? Vaske rumpe før bading? Vel, bare hvis det er bæsj i bleia når vi kler av for å bade.
☆☆☆ Skrevet 17. januar 2014 #3 Skrevet 17. januar 2014 Eg klutvaskar når eg tek av bleien før bad, men ser ikkje for meg at det skadar henne å la det vere. Vil meine du har vaska om du brukte våtserviettar.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #4 Skrevet 17. januar 2014 Med mindre ungen er full av bæsj, er det da ingen grunn til å vaske før bading. Jeg vasker ikke etter hver tissebleie heller. Anonymous poster hash: e8f99...b39
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #5 Skrevet 17. januar 2014 Vasker du deg selv nedentil om du bader eller før du dusjer? Barn tisser uansett i vannet når de bader. Anonymous poster hash: 4d83f...d26
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #6 Skrevet 17. januar 2014 Pleier alltid å vaske babyen før jeg bader henne, men i kveld badet jeg henne kjapt i vaskekumen mens den eldste badet i balje. Brukte tre vipes godt, også badet henne. Ansikt og alt. Har så dårlig samvittighet nå. Er det farlig? Anonymous poster hash: 08ec9...b4a Jeg ville heller hatt dårlig samvittighet for å vaske ungen min med våtservietter enn om jeg vaska rumpa før de bader.. Anonymous poster hash: 2d0ed...f96
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #7 Skrevet 17. januar 2014 Det var bare litt tiss. Brukte tre våtservietter ja, men er så avhengig av å vaske henne nedentil godt før jeg putter hu i baljen. I kveld var det vaskekumen i tillegg. Er redd jeg:-s Anonymous poster hash: 08ec9...b4a
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #8 Skrevet 17. januar 2014 Jeg skjønner ikke helt hva du er redd for? Anonymous poster hash: c8815...c31
☆☆☆ Skrevet 17. januar 2014 #9 Skrevet 17. januar 2014 Det var bare litt tiss. Brukte tre våtservietter ja, men er så avhengig av å vaske henne nedentil godt før jeg putter hu i baljen. I kveld var det vaskekumen i tillegg. Er redd jeg:-s Anonymous poster hash: 08ec9...b4a Ta det heilt med ro
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #10 Skrevet 17. januar 2014 nei!!.. med mindre det er bæsj der.. Anonymous poster hash: bb564...178
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #11 Skrevet 17. januar 2014 Det var bare litt tiss. Brukte tre våtservietter ja, men er så avhengig av å vaske henne nedentil godt før jeg putter hu i baljen. I kveld var det vaskekumen i tillegg. Er redd jeg:-s Anonymous poster hash: 08ec9...b4a Hvorfor i all verden er du avhengig av å vaske henne godt nedentil før du bader henne?I mine ører høres det sykt ut,rett og slett. Hva er poenget med å bade da,om det ikke er for å vaske de og få de rein??Jeg vasker ikke meg selv heller før jeg hopper i dusjen. nå må du slappe av litt HI... Redd for hva?og våtservietter er noe dritt å bruke , bare så du ver det.ha heller dårlig samvittighet for det du... Anonymous poster hash: 294fd...7ef
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #12 Skrevet 17. januar 2014 Våtservietter er verre enn etter bad i vasken. Gale menneske! Takk for det, alltid hyggelig å bli kalt gal. Hva er galt med våtservietter? Anonymous poster hash: 08ec9...b4a
☆☆☆ Skrevet 17. januar 2014 #13 Skrevet 17. januar 2014 Våtservietter er verre enn etter bad i vasken. Gale menneske!Takk for det, alltid hyggelig å bli kalt gal. Hva er galt med våtservietter? Anonymous poster hash: 08ec9...b4a Kjem vel an på kven du spør. Personlig har eg ingen problem med våtserviettar (sjølv om eg finn dei unødvendig når eg har tilgang til klut/tørrserviettar og vatn), har dei i stellebagen og brukar dei på farta. Mannen brukar dei heime og. På 2 år har eldste brukt i underkant av 1/3 tube inotyol, så eg vil ikkje påstå huda har veldig vondt av dei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå