Gjest Kira Skrevet 17. januar 2014 #1 Skrevet 17. januar 2014 Hei, Før vi fikk de nye uttrykksikonene på plass mottok vi flere henvendelser fra brukere som ønsket dette. Nå den siste tiden har vi fått både positive og negative tilbakemelding på disse. Vi ønsker derfor å vite hva dere synes om våre uttrykksikonene. Er dette noe dere ønsker å beholde eller ei? Vi tar en ny vurdering på dette når vi ser hva dere tenker om saken. Takk Mvh Kira Brukermoderator
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #2 Skrevet 17. januar 2014 Slik bruken av dem har vært synes jeg det er helt ok, og tidvis morsomt. Så i utgangspunktet kan vi godt beholde dem for meg. Men husker at en del svaksynte snakket om at slike smileys inni tekst vanskeliggjør lesingen deres, og det er jo synd. Det som irriterer meg er de der firkantene som er totalt intetsigende for oss som ikke ser hva de forestiller. Er kanskje bare i mobilversjon de vises? Og hvis flere skal begynne å bruke det slik en bestemt bruker gjør her nå, da er det bedre å gå tilbake til de gamle smilefjesene, synes jeg. Anonymous poster hash: 6d74e...c61
LillaGorilla♥♥ Skrevet 17. januar 2014 #4 Skrevet 17. januar 2014 Jeg har ingen bestemt mening om dem, greier med fint både med og uten. Det eneste jeg tenker på er de svaksynte, om de får problemer når man har disse bør det gjerne tas hensyn til?
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 17. januar 2014 #5 Skrevet 17. januar 2014 Jeg vil beholde dem, noen ganger kan de understreke poenget veldig. Den med haka som detter ned f.eks :-)
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #10 Skrevet 18. januar 2014 Jeg vil beholde, og jeg ønsker at man kan bruke de fra mobilen også Anonymous poster hash: fa5a7...a3a
valkyrien Skrevet 18. januar 2014 #11 Skrevet 18. januar 2014 Jeg ville gjerne blitt kvitt de, teksten blir rotete.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #12 Skrevet 18. januar 2014 Jeg vil gjerne beholde de Og de firkantene kommer opp når man bruker smileyes som et beregnet for iPhone Anonymous poster hash: 724bb...7bd
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 18. januar 2014 #13 Skrevet 18. januar 2014 De er forstyrrende elementer som ikke forbedrer noen ting. Fjern dem.
Mamsen med 2 gutter! Skrevet 18. januar 2014 #14 Skrevet 18. januar 2014 Behold dem. Synes de er morsomme
Cruella De Vil Skrevet 19. januar 2014 #15 Skrevet 19. januar 2014 Tja, jeg er jo en gammel dinosaur som fortsatt foretrekker å lese smileys som "kolon startparantes" der jeg har klienter som kan overstyre oversettingen til smileys-bilder, men jeg synes jo likevel disse smileysene kan være litt morsomme på forumet. Så lenge folk ikke misbruker dem (og det virker som om de fleste klarer å styre seg og ikke må bruke det hele tiden), synes jeg de er fine, jeg.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #16 Skrevet 19. januar 2014 Jeg liker dem ikke. Det som er bra med sidene er at det er veldig tekstbasert og ikke fylt opp med dill. Disse ikonene tar oftest fokuset vekk fra teksten. Det finnes selvfølgelig tilfeller der det kan si noe, slik som poppkornspiseren forteller at den som sender anser diskusjonen som tåpelig men underholdende, men de er ytterst sjelden ikonene kan tilføre noe av verdi til diskusjonen. Anonymous poster hash: 9a95b...f4e
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #17 Skrevet 20. januar 2014 Jeg liker dem selvom jeg ikke får brukt dem siden jeg er på iPhone Anonymous poster hash: d7a4f...0d7
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #19 Skrevet 21. januar 2014 Om ikke annet så få i hvert fall bort de der firkantsymbolene... Anonymous poster hash: 6d74e...c61
girasol Skrevet 23. januar 2014 #20 Skrevet 23. januar 2014 Jeg har ikke vært med så lenge, men jeg syns de er kjempekoselige
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2014 #21 Skrevet 24. januar 2014 Behold dem. Alt må ikke være så gravalvorlig hele tiden. Anonymous poster hash: 38cc7...ce9
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2014 #22 Skrevet 24. januar 2014 Behold dem. Alt må ikke være så gravalvorlig hele tiden. Anonymous poster hash: 38cc7...ce9 Anonymous poster hash: de409...600
Fero Skrevet 25. januar 2014 #23 Skrevet 25. januar 2014 (endret) Hadde vært fint med om editoren også kunne støttet mobil/nettbrett på en skikkelig måte. Ønsker meg heller dette enn flere smilefjes. Får uansett ikke brukt dem selv, med mindre jeg skriver inn manuelt. Forøvrig må alle bbtagger også skrives inn manuelt, noe som er litt slitsomt. Ikke helt topic, men håper dere kan tenke på det likevel Endret 25. januar 2014 av Fero
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå