Gå til innhold

Uttrykksikoner / smilyes

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Før vi fikk de nye uttrykksikonene på plass mottok vi flere henvendelser fra brukere som ønsket dette. Nå den siste tiden har vi fått både positive og negative tilbakemelding på disse. Vi ønsker derfor å vite hva dere synes om våre uttrykksikonene.

Er dette noe dere ønsker å beholde eller ei?

Vi tar en ny vurdering på dette når vi ser hva dere tenker om saken.

Takk :)

Mvh

Kira

Brukermoderator

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slik bruken av dem har vært synes jeg det er helt ok, og tidvis morsomt. Så i utgangspunktet kan vi godt beholde dem for meg.

Men husker at en del svaksynte snakket om at slike smileys inni tekst vanskeliggjør lesingen deres, og det er jo synd.

Det som irriterer meg er de der firkantene som er totalt intetsigende for oss som ikke ser hva de forestiller. Er kanskje bare i mobilversjon de vises?

Og hvis flere skal begynne å bruke det slik en bestemt bruker gjør her nå, da er det bedre å gå tilbake til de gamle smilefjesene, synes jeg.

Anonymous poster hash: 6d74e...c61
Skrevet

Jeg har ingen bestemt mening om dem, greier med fint både med og uten. ;)

Det eneste jeg tenker på er de svaksynte, om de får problemer når man har disse bør det gjerne tas hensyn til?

Skrevet

Jeg vil beholde dem, noen ganger kan de understreke poenget veldig. Den med haka som detter ned f.eks :-)

Skrevet

Jeg liker :)

Skrevet

Jeg vil beholde, og jeg ønsker at man kan bruke de fra mobilen også :)

Anonymous poster hash: fa5a7...a3a

Skrevet

Jeg ville gjerne blitt kvitt de, teksten blir rotete.

Skrevet

Jeg vil gjerne beholde de :)

Og de firkantene kommer opp når man bruker smileyes som et beregnet for iPhone ;)

Anonymous poster hash: 724bb...7bd

Skrevet

De er forstyrrende elementer som ikke forbedrer noen ting. Fjern dem. 

Skrevet

Behold dem. Synes de er morsomme :)

Skrevet

Tja, jeg er jo en gammel dinosaur som fortsatt foretrekker å lese smileys som "kolon startparantes" der jeg har klienter som kan overstyre oversettingen til smileys-bilder, men jeg synes jo likevel disse smileysene kan være litt morsomme på forumet. Så lenge folk ikke misbruker dem (og det virker som om de fleste klarer å styre seg og ikke må bruke det hele tiden), synes jeg de er fine, jeg. :)

Skrevet

Jeg liker dem ikke. Det som er bra med sidene er at det er veldig tekstbasert og ikke fylt opp med dill. Disse ikonene tar oftest fokuset vekk fra teksten. Det finnes selvfølgelig tilfeller der det kan si noe, slik som poppkornspiseren forteller at den som sender anser diskusjonen som tåpelig men underholdende, men de er ytterst sjelden ikonene kan tilføre noe av verdi til diskusjonen.

Anonymous poster hash: 9a95b...f4e

Skrevet

Jeg liker dem selvom jeg ikke får brukt dem siden jeg er på iPhone

Anonymous poster hash: d7a4f...0d7

Skrevet

Om ikke annet så få i hvert fall bort de der firkantsymbolene...

Anonymous poster hash: 6d74e...c61
Skrevet

Jeg har ikke vært med så lenge, men jeg syns de er kjempekoselige :) 

Skrevet

Behold dem. Alt må ikke være så gravalvorlig hele tiden.  :balltre:

Anonymous poster hash: 38cc7...ce9
Skrevet

Behold dem. Alt må ikke være så gravalvorlig hele tiden.  :balltre:

Anonymous poster hash: 38cc7...ce9

:flekke:

:fnise:

Anonymous poster hash: de409...600

Skrevet (endret)

Hadde vært fint med om editoren også kunne støttet mobil/nettbrett på en skikkelig måte. Ønsker meg heller dette enn flere smilefjes. Får uansett ikke brukt dem selv, med mindre jeg skriver inn manuelt. Forøvrig må alle bbtagger også skrives inn manuelt, noe som er litt slitsomt.

Ikke helt topic, men håper dere kan tenke på det likevel :)

Endret av Fero

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...