Gå til innhold

Sovner og våkner barnet ditt uansett om det er

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helg eller ukedag?

Anonymous poster hash: 3ee76...c75

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, de både sovner og våkner stort sett uansett hvilken dag det er..

Skrevet

Ja, gudskjelov så gjør de det.

Anonymous poster hash: ca1f1...8c2

Skrevet

Ha ha uff, skulle spørre om de sovnet og våkner på samme tid

Skrevet

Ha ha uff, skulle spørre om de sovnet og våkner på samme tid

Kunne ikke dy meg ;)

Barna her sover heldigvis ca like lenge hver natt uansett når de blir lagt. Jeg legger de som regel litt senere i helgene, både for kveldskos og for å sove litt lenger på morgenen :)

Skrevet

Barna mine våkner ofte litt tidligere i helgen enn i uka... Ikke mye, men i stedet for å være sure og ikke ville opp kl 7, våkner de kvart på 7 og er klare for å stå opp. Når vi har fri over lengre tid, som i juleferien, legger de seg ofte senere på kvelden og da sover de også lengre om morgenen.

Anonymous poster hash: 7f387...df3
Skrevet

Barna mine står opp mellom halv syv (sjeldent) og halv ni på hverdager.

I helgene sover de som regel til åtte eller ni. Men hender jo at de våkner tidligere.

Anonymous poster hash: 0d30f...2ce

Skrevet

Ho dreg ut natta i helgene. Vi legg ho stort sett kl 19 uansett, og står opp 07 (ca 08 i helgene). Men i går vart klokka 20.30 og ho stod opp 09.30 i dag.

22 mnd.

Skrevet

De er 8 1/2 og 6 år og får som regel være oppe ca 1 time lenger på fredagen og ca 1 1/2 time på lørdagen. De sover ikke tilsvarende like lenge morgenen etter. Lillebror sover ofte lenger enn storesøster om hun bare klarer å la være å vekke han.

Skrevet

Vår på 21 mnd legg seg 7 kvardag som helg. Men han sove som regel lenger i helgene fordi det er stille i huset. I vekene må vi ofte vekke han for å rekke barnehagen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...