Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #1 Skrevet 17. januar 2014 Leter og leter etter tråden min men borte vekk er den. Anonymous poster hash: 575c2...5ea
Gjest Kira Skrevet 17. januar 2014 #2 Skrevet 17. januar 2014 Hei, Vi gir kun beskjed hvis vi fjerner et innlegg i selve tråden, ikke hvis vi sletter en hel tråd. Hvis du er uenig i avgjørelse om å slette en tråd, så send en pm til Elin. Kira Brukermoderator
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #3 Skrevet 17. januar 2014 Søkermotoren her inne er ikke av beste sort så det trenger ikke være at tråden er slettet selv om du ikke finner den Anonymous poster hash: 8f86b...2e1
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #4 Skrevet 17. januar 2014 En annen ting er at en og samme bruker i kveld har lagt ut maaange identiske tråder, at disse blir slettet rydder jo bare opp, alle bortsett fra én. Ellers er søkemotoren ikke helt samarbeidsvillig og logisk, som # 3 sier. Hvilken tråd var det snakk om? Anonymous poster hash: b7a77...674
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #5 Skrevet 17. januar 2014 Tråden het "forsvinningen i Trondheim" Hi Anonymous poster hash: 575c2...5ea
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #6 Skrevet 17. januar 2014 Tråden het "forsvinningen i Trondheim" Hi Anonymous poster hash: 575c2...5ea Det er vel fordi den brøt med forumregele da, vettu. Det er ikke tillatt å spekulere omkring slike ting, spre rundt med rykter eller komme med injurierende påstander. Det var sikkert noe slikt du brøt. Anonymous poster hash: 1cc4f...2d3
Gjest Kira Skrevet 17. januar 2014 #7 Skrevet 17. januar 2014 Tråden het "forsvinningen i Trondheim" Hi Anonymous poster hash: 575c2...5ea Den tråden var det jeg som slettet. Her er utdrag fra reglene som begrunner slettingen: * Krenkende eller injurierende utsagn. Det er ikke tillatt å spre rykter gjennom vårt forum. Heller ikke spekulere rundt årsakssammenhenger man ikke kjenner, når dette vurderes å være til skade for den omtalte part. Kira Brukermoderator
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #8 Skrevet 17. januar 2014 Tråden het "forsvinningen i Trondheim" Hi Anonymous poster hash: 575c2...5ea Den tråden var det jeg som slettet. Her er utdrag fra reglene som begrunner slettingen: * Krenkende eller injurierende utsagn. Det er ikke tillatt å spre rykter gjennom vårt forum. Heller ikke spekulere rundt årsakssammenhenger man ikke kjenner, når dette vurderes å være til skade for den omtalte part. Kira Brukermoderator Synes det er flott at dere fanger opp slike tråder og sletter dem så raskt! Anonymous poster hash: b7a77...674
Gjest Kira Skrevet 17. januar 2014 #9 Skrevet 17. januar 2014 Takk for ros. Det er hyggelig å få litt av det innimellom også God helg! Kira
*Miss Marple* Skrevet 17. januar 2014 #10 Skrevet 17. januar 2014 (endret) Takk for ros. Det er hyggelig å få litt av det innimellom også God helg! Kira Da kan jeg også bidra litt med skryt for forumet har blitt mange ganger bedre med dere som brukermoderatorer. Dere gjør en flott jobb og rydder raskt opp i rot og brudd på reglene. God helg til dere alle Endret 17. januar 2014 av *Miss Marple*
Gjest Kira Skrevet 17. januar 2014 #11 Skrevet 17. januar 2014 Takk for ros. Det er hyggelig å få litt av det innimellom også God helg! Kira Da kan jeg også bidra litt med skryt for forumet har blitt mange ganger bedre med dere som brukermoderatorer. Dere gjør en flott jobb og rydder raskt opp i rot og brudd på reglene. God helg til dere alle Tusen takk på vegne av alle BM'ene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå