Gå til innhold

Litt fredagsunderholdning! Hva er din beste "practical joke"??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner en som spikret fast arbeidsskoene til en kollega i garderoben der han skiftet... For å si det sånn...han tryna!!! ( gikk bra da:))

Anonymous poster hash: 52e1d...0bc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi limte fast en pekefinger på hver brystvorte på en kompis som sovnet en sen sommernatt ;)

Ha ha det var utrolig festlig å se ansiktet hans, haha temmelig forvirret og med en fingrene limt fast.

Vi barberte og av alt håret til en annen og la det pent oppå igjen.

Dette også mens han sov .

Kom og på et triks jeg fant ut av i de sene sommernetter,

Det var masse fluer som surret rundt oss på et nachspiel ,så da la jeg litt mat, syltetøy og bananskall på en kvinnelig festdeltaker som sovnet. Da holdt fluene seg der ;D

Hun så ikke helt humoren , merkelig det der.

Skrevet

For noen år siden, da jeg var 12-13, ble det plutselig populær for dem i klassen å gå halloween. Jeg fikk streng beskjed om å handle inn godteri av folk i klassen, sånn at de kunne komme på besøk (jeg boikottet halloween allerede den gang)
Meg og en venninne laget da godteposer til dem, med egen konfekt. Lagde små wasabiboller som vi dyppet i sjokolade. (Obs. Rød godtepose til barna, som var helt uskyldige, og blå til venner som stakk innom) 
Vi fikk selvfølgelig folk til å smake på godteriet som vi hadde vært såå flinke til å lage heelt selv. 
Wasabi og sjokolade var visst VELDIG sterkt, og vi ga dem vann, stakkars - mange tror jo at vann hjelper, men det gjør det altså ikke. 

Veldig harmløst, men jeg har i ettertid prøvd å ta en brøkdel av en sånn wasabibolle på tungen, og det var VONDT! 

Ellers er jeg ikke så flink på disse practical jokesene. 

Anonymous poster hash: 19d79...652
Skrevet

Sutte på en brukt tampong

Anonymous poster hash: 040a8...da0

Skrevet

Hahaha!!!

Anonymous poster hash: 4b931...3ab

Skrevet

Jobber på sykehjem og ferietiden er delt i 2, en tidlig og en senferie. Jeg diktet opp 6 eller 7 nye pasienter når 2.pulja kom tilbake fra ferie. (vi hadde 6 rom ledig, men det viste ikke de).
Oppgave krevende diagnoser på de fleste, sondemating, diabetes ol.  Og de som kom på jobb skrev som noen helter, mens jeg løy så det rant. Avslørte jo spøken når jeg var ferdig med rapporten da :P

Har vel ca 25 pas. på en full avd.

Anonymous poster hash: af7dd...e85

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...