Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #1 Skrevet 17. januar 2014 Vi har ett barn på 3 år. Min mann ønsker seg veldig nummer to, og har "mast" om dette lenge. Men jeg er usikker, studerer fortsatt, og med mindre jeg får meg jobb til sommeren (ferdig med bachelor da) så går jeg videre på master. Derfor spør jeg her, hva er deres erfaringer vedrørende å få nummer to mens man studerer? Også i forhold til å måtte ta pause fra studiene for å ha helt/delvis permisjon. Anonymous poster hash: 612fc...f88
Gjest meg&mini Skrevet 17. januar 2014 #2 Skrevet 17. januar 2014 Jeg ble gravid under studie og har nå permisjon i et år. Vil da begynne å studere igjen til høsten. Jeg fikk avsluttet et skoleår før jeg gikk ut i permisjon, men har venninner som har tatt permisjon midt i et semester, da har de begynt på skolen igjen et år etter. Si feks at de startet permisjonen 1 oktober, så vil de starte igjen 1 oktober året etter:)
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #3 Skrevet 17. januar 2014 Fikk datteren min ett år før jeg var ferdig med bachelor. Big mistake. Da året i permisjon var over (hun er født i oktober), var jeg fortsatt i ammetåka, og hun våknet om nettene, og jeg gikk fra å være A/B student til å så vidt klare snitt på C. Men dette var jo min første. Kanskje lettere med nummer to? Og lettere å starte på "nytt" studie? Anonymous poster hash: 33dcf...bde
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #4 Skrevet 17. januar 2014 Fikk datteren min ett år før jeg var ferdig med bachelor. Big mistake. Da året i permisjon var over (hun er født i oktober), var jeg fortsatt i ammetåka, og hun våknet om nettene, og jeg gikk fra å være A/B student til å så vidt klare snitt på C. Men dette var jo min første. Kanskje lettere med nummer to? Og lettere å starte på "nytt" studie? Anonymous poster hash: 33dcf...bde
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #5 Skrevet 17. januar 2014 Hi her. Takk for svar. Jeg fikk første under studiene også, og det gikk sånn nogelunde. Ga permisjonen til mannen og studerte så godt jeg kunne. Men jeg tenker at en er en, mens to er, bokstavelig talt, dobbelt så mange. To som skal følges opp, og som man skal ha økonomi til. Samtidig som man tar pause fra studier - for denne gangen skal jeg i såfall ha permisjonen ;-). Anonymous poster hash: 612fc...f88
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå