mamma til adhd gutt<3 Skrevet 17. januar 2014 #1 Skrevet 17. januar 2014 Som sier ..jeg elsker deg mamma,avbryter når jeg skal være mammasinna.. Som ikke vil at jeg skal kjøpe drikke til han i butikken hvis ikke lillebror får og:-) Som spørr om alt mulig mamma ikke kan svare på,for å si...stakkar deg mamma,lærte du ikle noe på skolen du? Som gir mamma en kos når mamma spørr Som hjelper til så godt han kan Som fortelle spennende historier selv om mamma ikke alltid har tid å høre på Som passer på at mamma gjør det hun sier og ikke bare sier ting Som passer på lillebror Som smilet så søtt Mamma elsker deg hjertet mitt:-)
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #2 Skrevet 17. januar 2014 <3<3<3 Anonymous poster hash: 23757...05c
*Miss Marple* Skrevet 17. januar 2014 #3 Skrevet 17. januar 2014 Så herlig Heldige gutter med den beste mamma'n.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #4 Skrevet 17. januar 2014 Så heldig du er som har så herlig(e) sønn(er)! Anonymous poster hash: 074e0...2ec
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #5 Skrevet 17. januar 2014 Frekk han er Anonymous poster hash: 5e0df...4d3
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #6 Skrevet 17. januar 2014 Så koselig å lese:) jeg har også en sånn gutt, vi er jammen heldige:) Anonymous poster hash: ac842...795
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 17. januar 2014 Forfatter #7 Skrevet 17. januar 2014 Frekk han erAnonymous poster hash: 5e0df...4d3 Frekk?????
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #8 Skrevet 17. januar 2014 Kjempe koselig :-D Men stusser over at han har klart å forstå at han kanskje får mindre kjeft hvis han sier elsker deg mamma når du er sinna. Det er jo ikke like søtt som alt den andre du nevner men de er noen små smarte skapninger de der barna våre ! Anonymous poster hash: e4390...282
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 17. januar 2014 Forfatter #9 Skrevet 17. januar 2014 Kjempe koselig :-D Men stusser over at han har klart å forstå at han kanskje får mindre kjeft hvis han sier elsker deg mamma når du er sinna. Det er jo ikke like søtt som alt den andre du nevner men de er noen små smarte skapninger de der barna våre ! Anonymous poster hash: e4390...282 Han får selvsagt tilsnakk selv om han sier det,prøver å ikke la han merke han er søt når han sier det. Tenkt situasjon...han spørr om han kan få ett eller annet og jeg sier nei 10 ganger så sier han ..mamma...en siste ting...jeg elsker deg!!!
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #10 Skrevet 17. januar 2014 Frekk han erAnonymous poster hash: 5e0df...4d3 Frekk????? Frekk, vrang, vanskelig og nedlatende Anonymous poster hash: 5e0df...4d3
Gjest MMJ Skrevet 17. januar 2014 #11 Skrevet 17. januar 2014 Hi... et lite tisp, drit i anonym God helg !!
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 17. januar 2014 Forfatter #12 Skrevet 17. januar 2014 Frekk han erAnonymous poster hash: 5e0df...4d3 Frekk????? Frekk, vrang, vanskelig og nedlatendeAnonymous poster hash: 5e0df...4d3 Vet du...nå jobbet jeg med meg selv for å ikke komme med en spydig kommentar,hadde ett nyttrsorsett om å snakke til andre som jeg vil bli snakket til,nå sprakk jeg nesten..men nesten bare... og nei,han er på ingen måte frekk:-) er du?
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #13 Skrevet 17. januar 2014 Frekk han erAnonymous poster hash: 5e0df...4d3 Frekk?????Frekk, vrang, vanskelig og nedlatendeAnonymous poster hash: 5e0df...4d3 Vet du...nå jobbet jeg med meg selv for å ikke komme med en spydig kommentar,hadde ett nyttrsorsett om å snakke til andre som jeg vil bli snakket til,nå sprakk jeg nesten..men nesten bare... og nei,han er på ingen måte frekk:-) er du? Neh. Bare ærlig Anonymous poster hash: 5e0df...4d3
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 17. januar 2014 Forfatter #14 Skrevet 17. januar 2014 Frekk han erAnonymous poster hash: 5e0df...4d3 Frekk?????Frekk, vrang, vanskelig og nedlatendeAnonymous poster hash: 5e0df...4d3 Vet du...nå jobbet jeg med meg selv for å ikke komme med en spydig kommentar,hadde ett nyttrsorsett om å snakke til andre som jeg vil bli snakket til,nå sprakk jeg nesten..men nesten bare... og nei,han er på ingen måte frekk:-) er du? Ok...hvorfor skulle min sønn være frekk? Neh. Bare ærligAnonymous poster hash: 5e0df...4d3
Lykke~liten Skrevet 17. januar 2014 #15 Skrevet 17. januar 2014 Nydelig. Jeg er sikker på du er en fantastisk mamma for gutten din. Det er en grunn til at han elsker deg så mye, og er så god. Stå på ♡
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #16 Skrevet 17. januar 2014 Frekk han erAnonymous poster hash: 5e0df...4d3 Frekk?????Frekk, vrang, vanskelig og nedlatendeAnonymous poster hash: 5e0df...4d3 Vet du...nå jobbet jeg med meg selv for å ikke komme med en spydig kommentar,hadde ett nyttrsorsett om å snakke til andre som jeg vil bli snakket til,nå sprakk jeg nesten..men nesten bare... og nei,han er på ingen måte frekk:-) er du? Ok...hvorfor skulle min sønn være frekk? Neh. Bare ærligAnonymous poster hash: 5e0df...4d3 Du kan umulig ha det spesielt godt med deg selv? Anonymous poster hash: 1d149...38b
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #17 Skrevet 17. januar 2014 Frekk han erAnonymous poster hash: 5e0df...4d3 Frekk?????Frekk, vrang, vanskelig og nedlatendeAnonymous poster hash: 5e0df...4d3 Vet du...nå jobbet jeg med meg selv for å ikke komme med en spydig kommentar,hadde ett nyttrsorsett om å snakke til andre som jeg vil bli snakket til,nå sprakk jeg nesten..men nesten bare... og nei,han er på ingen måte frekk:-) er du? Ok...hvorfor skulle min sønn være frekk? Neh. Bare ærligAnonymous poster hash: 5e0df...4d3 Du kan umulig ha det spesielt godt med deg selv? Anonymous poster hash: 1d149...38b Altså, du som kommer med den teite "frekk" kommentaren, ikke mammatiladhdgutt, du er en flott mamma! Anonymous poster hash: 1d149...38b
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 17. januar 2014 Forfatter #18 Skrevet 17. januar 2014 Nydelig. Jeg er sikker på du er en fantastisk mamma for gutten din. Det er en grunn til at han elsker deg så mye, og er så god. Stå på ♡ Takk:-)
Nullstress;) Skrevet 17. januar 2014 #19 Skrevet 17. januar 2014 Jeg har også en ADHDgutt Husker en gang da han var mindre og jeg snakket litt strengt til han. Husker ikke helt hvorfor jeg gjorde det, men ja sett... Han la hendene sine på kinnene mine og sa " så vakker du er mamma" Måtte smile litt da Han er også raus med komplimenter, veldig rettferdig og bryt seg masse om andre Ja, det har sine utfordringer når man har barn med ADHD, men som man må le noen ganger
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 18. januar 2014 Forfatter #20 Skrevet 18. januar 2014 Noen måååå bare være slemme...slik er det bare...
Gjest Sommerfuggel Skrevet 18. januar 2014 #21 Skrevet 18. januar 2014 Denne tråden er i ferd med å spore helt av! Vis respekt, hold dere til temaet og unngå personangrep ellers må vi fjerne tråden. Sommerfuggel i vinterland brukermoderator
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 18. januar 2014 Forfatter #22 Skrevet 18. januar 2014 Jeg ville bare fortelle hvor fantastisk min lille gutt er<3
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #23 Skrevet 18. januar 2014 Denne tråden er i ferd med å spore helt av! Vis respekt, hold dere til temaet og unngå personangrep ellers må vi fjerne tråden. Sommerfuggel i vinterland brukermoderator Jeg vil påstå at det kan være greit å slette de direkte usaklige kommentarene anonym kommer med også. Man kan jo til dels kalle det personangrep når noen sier slikt om en annens barn? Anonymous poster hash: 1d149...38b
Gjest Sommerfuggel Skrevet 18. januar 2014 #24 Skrevet 18. januar 2014 Tråden er nå ryddet for hets/personangrep. Jeg måtte også dessverre fjerne svar som inneholdt dette sitatet. Sommerfuggel i vinterland Brukermoderator
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå