Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #1 Skrevet 17. januar 2014 Har akkurat begynt i ny jobb, og vi vil gjerne ha barn snart. Har jo selvsagt dårlig samvittighet for å bli gravid som nyansatt. Lurer derfor på hvor lenge vi bør vente før vi begynner prøvingen? Noen innspill? Anonymous poster hash: 9a25f...e7a
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #4 Skrevet 17. januar 2014 Ingen prøvetid. Tidsbegrenset stilling. HI Anonymous poster hash: 9a25f...e7a
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #5 Skrevet 17. januar 2014 prøvetid er irelevant. Jeg vil si ett år, samtidig har jeg akkurat begynt prøving selv kun 6 måneder inn i ny jobb. Man må tenke på seg selv rett og slett. Anonymous poster hash: 74d16...b80
Josette Skrevet 17. januar 2014 #6 Skrevet 17. januar 2014 Hadde begynt når det passer best for dere. Dersom dere skal ta hensyn til jobb osv så passer det jo egentlig aldri. Lykke til med prøving.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #7 Skrevet 17. januar 2014 Hadde begynt når det passer best for dere. Dersom dere skal ta hensyn til jobb osv så passer det jo egentlig aldri. Lykke til med prøving. Enig med denne. Jeg var så innstilt på at det ville ta lang tid å bli gravid, så jeg begynte å prøve med en gang. Satt så plutselig med positiv test en uke etter at jeg hadde begynt i ny jobb. Gruet meg til å fortelle det, men det gikk veldig fint. I ettertid ser jeg også at det ikke hadde passet så mye bedre om jeg hadde ventet heller. Anonymous poster hash: b4f79...467
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #8 Skrevet 17. januar 2014 Takk for svar. Jobbmessig passer det jo egentlig aldri. Vi får vurdere å starte prøvingen når forventet termndato passerer 01.01.15. HI Anonymous poster hash: 9a25f...e7a
DramaMama Skrevet 17. januar 2014 #9 Skrevet 17. januar 2014 Jeg er i samme situasjon. Jeg er ferdig i permisjon og klar for å søke jobber, samtidig vil vi begynne å prøve på nr 2 omtrent likt med at jeg begynner å jobbe... Men man vet jo aldri hvor lang tid det tar å bli gravid, så vi kjører vårt løp, så får jeg bare håpe at min nye sjef takler det fint når tiden kommer for å fortelle. Skal man ta hensyn til arbeidsgiver passer det jo egentlig aldri.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #10 Skrevet 17. januar 2014 Jeg tenkte også mye på dette, men jeg bestemte meg for å tenke på meg selv. Man vet aldri hvor lang tid det tar, og man vet aldri om det går som det skal første gangen. Jeg ble gravid etter å ha jobbet i 4 mnd, og er nå i uke 9. Er pissnervøs for å fortelle det, men håper selvfølgelig at de forstår. Anonymous poster hash: d0a1d...fcd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå