Gå til innhold

gravid og forstoppet:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke vært på do på mange dager nå(husker ikke sist) Har ikke spist mer en knappe to måltid om dagen de siste 2-3 ukene, så har ikke spist mye desverre.. drikker nesten 2 l vann/saft hver dag, så drikker nok. I dag klarte jeg endelig å få ut litt, men det er så hardt det som kommer at det hørtes ut som om at det var småstein som havnet i do:(

Jeg får ut luft, så er ikke plaget på noe vis, er bare bekymret siden jeg ikke får til noe særlig resultat:/ jeg får ikke til å gå særlig på tur heller pga bekkenløsning(bruker krykker)

Hva i alle dager kan jeg gjøre?? Apoteket er for langt unna til at jeg kommer meg dit selv, så må være noe jeg kan få tak i på matbutikken:/

Hjelp!

Anonymous poster hash: 29c99...87d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drikk biola, og spis aktivia yoghurt det gjorde jeg, og det hjalp ;)

Anonymous poster hash: d26c5...a76

Skrevet

Drikk biola, og spis aktivia yoghurt det gjorde jeg, og det hjalp ;)

Takk for tips. Kjøper det neste gang jeg skal i butikken:) men kan det hjelpe med rosiner? Er det eneste jeg har hjemme som evt kan hjelpe...

Hi

Skrevet

Kiwi! Ingen over, ingen ved siden. Sunt også!!

Anonymous poster hash: a6bd3...915

Skrevet

Ja, kiwi, rosiner og svisker kan også hjelpe :) Men som sagt, biola og aktivia var det som hjalp meg, så det vet jeg fungerer ;)

Skrevet

Ja, kiwi, rosiner og svisker kan også hjelpe :) Men som sagt, biola og aktivia var det som hjalp meg, så det vet jeg fungerer ;)

Takk for nok et svar:) trykte i meg en slik liten eske med rosiner rett før jeg skrev hovedinlegget. Ting har løsnet nå heldigvis:) skal kjøpe biola uansett for å forebygge tenker jeg:) vil ikke oppleve dette igjen!:P

Hi

Skrevet

Duphalac. Reseptfritt, ufarlig for gravide - jegvar helt avhengig av det for å komme meg på do da jeg var gravid. For å løse opp det som ligger der nå, ta 20 ml (bland i biola!!) vedlikeholdsdose pr dag er gjerne10-15 ml.

Hilsen sykepleier

Anonymous poster hash: c4cec...36e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...