Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #1 Skrevet 17. januar 2014 Jeg har ikke vært på do på mange dager nå(husker ikke sist) Har ikke spist mer en knappe to måltid om dagen de siste 2-3 ukene, så har ikke spist mye desverre.. drikker nesten 2 l vann/saft hver dag, så drikker nok. I dag klarte jeg endelig å få ut litt, men det er så hardt det som kommer at det hørtes ut som om at det var småstein som havnet i do:( Jeg får ut luft, så er ikke plaget på noe vis, er bare bekymret siden jeg ikke får til noe særlig resultat:/ jeg får ikke til å gå særlig på tur heller pga bekkenløsning(bruker krykker) Hva i alle dager kan jeg gjøre?? Apoteket er for langt unna til at jeg kommer meg dit selv, så må være noe jeg kan få tak i på matbutikken:/ Hjelp! Anonymous poster hash: 29c99...87d
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #2 Skrevet 17. januar 2014 Drikk biola, og spis aktivia yoghurt det gjorde jeg, og det hjalp Anonymous poster hash: d26c5...a76
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #3 Skrevet 17. januar 2014 Drikk biola, og spis aktivia yoghurt det gjorde jeg, og det hjalp Anonymous poster hash: d26c5...a76 Takk for tips. Kjøper det neste gang jeg skal i butikken:) men kan det hjelpe med rosiner? Er det eneste jeg har hjemme som evt kan hjelpe... Hi Anonymous poster hash: 29c99...87d
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #4 Skrevet 17. januar 2014 Kiwi! Ingen over, ingen ved siden. Sunt også!! Anonymous poster hash: a6bd3...915
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #5 Skrevet 17. januar 2014 Ja, kiwi, rosiner og svisker kan også hjelpe Men som sagt, biola og aktivia var det som hjalp meg, så det vet jeg fungerer Anonymous poster hash: d26c5...a76
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #6 Skrevet 17. januar 2014 Ja, kiwi, rosiner og svisker kan også hjelpe Men som sagt, biola og aktivia var det som hjalp meg, så det vet jeg fungerer Anonymous poster hash: d26c5...a76 Takk for nok et svar:) trykte i meg en slik liten eske med rosiner rett før jeg skrev hovedinlegget. Ting har løsnet nå heldigvis:) skal kjøpe biola uansett for å forebygge tenker jeg:) vil ikke oppleve dette igjen! Hi Anonymous poster hash: 29c99...87d
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #7 Skrevet 17. januar 2014 Duphalac. Reseptfritt, ufarlig for gravide - jegvar helt avhengig av det for å komme meg på do da jeg var gravid. For å løse opp det som ligger der nå, ta 20 ml (bland i biola!!) vedlikeholdsdose pr dag er gjerne10-15 ml. Hilsen sykepleier Anonymous poster hash: c4cec...36e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå