Gå til innhold

Har en venninne som suger all energien ut av meg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir utslitt av henne. Hun prater kun om seg selv og sitt (i ett kjør) og har psykiske problemer. Hun er bare en sånn person som du blir sliten av å være i nærheten.

"Problemet" er at vi har samme vennegjeng, så det er ikke bare for meg å kutte henne ut heller. I tillegg blir hun hysterisk og gråter i telefonen hvis jeg ikke vil møtes eller ikke tar telefonen og lignende.. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til dette.

Hun er veldig snill da, og jeg liker å være sammen med henne når vi er flere tilstede, men ikke alene. Kan jo ikke avvise henne hver eneste gang heller? Synes dette er litt vanskelig, da hun stadig vekk spør om vi skal finne på noe. Noen råd?

Anonymous poster hash: 9a1a0...d3c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir utslitt av henne. Hun prater kun om seg selv og sitt (i ett kjør) og har psykiske problemer. Hun er bare en sånn person som du blir sliten av å være i nærheten.

"Problemet" er at vi har samme vennegjeng, så det er ikke bare for meg å kutte henne ut heller. I tillegg blir hun hysterisk og gråter i telefonen hvis jeg ikke vil møtes eller ikke tar telefonen og lignende.. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til dette.

Hun er veldig snill da, og jeg liker å være sammen med henne når vi er flere tilstede, men ikke alene. Kan jo ikke avvise henne hver eneste gang heller? Synes dette er litt vanskelig, da hun stadig vekk spør om vi skal finne på noe. Noen råd?

Anonymous poster hash: 9a1a0...d3c

Hadde en slik venninne selv og måtte bare kutte henne ut. Jeg ble deprimert av å være venn. Orket ikke mer grining og spørsmål om hvorfor jeg ikke kunne stille opp. Damer i 40 åra har faktisk ikke anledning å rykke ut med kleenex og smågodt hver gang man har kjærlighetssorg. Skjønner hun har det tøft men jeg har full jobb og familie.

Det toppet seg når hun var forkjøla og gråt på telefonen fordi hun var tom for paracet og INGEN venner gadd å bruke lunsjen på å kjøre hjem til henne med det.

Hun bor fem minutter unna butikk med bil.

Hun har nesten ingen venninner for hun bruker de opp på ett år. Jeg holdt ut i åtte.

Anonymous poster hash: 649fb...21e

Skrevet

Si at du har behov for litt alenetid av og til.

Er det bare deg hun ringer ned da og ikke noen av de andre venninnene?

Anonymous poster hash: 4fcad...0d9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...