Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #1 Skrevet 17. januar 2014 I det siste har jeg hatt syke drømmer om en som jobber på skolen til barnet mitt. Han er en singel kjekk mann og vi har god kjemi. Jeg er godt gift og har aldri hatt noen tanker om han, utenom at han er flink i jobben sin. Han jobber ikke med barnet mitt men jeg ser han hver dag. Drømmene går utpå at vi har deilig sex forskjellige steder. Synes drømmene er deilige, men fryktelig ubehagelig! Nå er jeg blitt veldig sjenert og unngår denne mannen. Hvorfor drømmer jeg om han?! Det er helt feil! Anonymous poster hash: c78d7...2ab
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #2 Skrevet 17. januar 2014 Ingen som har opplevd lignende? Anonymous poster hash: c78d7...2ab
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2014 #3 Skrevet 17. januar 2014 Leste en gang at det ofte var personer som var trygge og lykkelige i egne forhold som kunne få slike drømmer. Husker ikke begrunnelsen, men selv om den på en måte var motsatt av hva man først skulle tro, så var det faktisk ganske logisk begrunnelse. Ta det helle som en inspirasjon til å sprite opp sexlivet med mannen, du får jo tips i drømmene dine. Kanskje er det underbevisstheten din som forteller deg hva du egentlig ønsker å gjøre sammen med mannen din Anonymous poster hash: 91668...a00
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå